וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גוגל הודיעה על העלאת שכר של 10% לכל העובדים? "רוצים לוודא שאתם מרגישים מתוגמלים"

סוכנויות הידיעות

10.11.2010 / 22:37

מנכ"ל גוגל אריק שמידט במזכר לעובדי החברה: "עובדי גוגל, אתם הדבר שהופך את החברה הזאת לגדולה"



23 אלף עובדיה של בכל העולם, כולל בישראל, קיבלו הלילה את הבשורה שכל עובד אחר היה שמח לשמוע: החברה החליטה להעניק לכולם העלאת שכר בהיקף של 10%. רוב הקוראים אמנם לא זכו לשמוע את המילים האלה נאמרות לנו, אך הנה הנוסח המלא של המזכר הפנימי ששלח מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, לעובדיו:



"חסוי: לעובדי גוגל בלבד (עובדית במשרה מלאה ובמשרה חלקית)



אני שמח לחלוק חדשות טובות מאוד, מאוד, עם כל עובדי גוגל בעולם. ראשית, הרשו לי לומר, בשם כל צוות ההנהלה, שאנו מאמינים כי יש לנו את העובדים הטובים ביותר בעולם. נקודה. העובדים המבריקים ביותר והמוכשרים ביותר שקובצו אי פעם לקבוצה בהיקף שכזה. זאת הסיבה שאני מתרגש להגיע לעבודה מדי יום – ואני בטוח שרבים מכם מרגישים באותה דרך. אנחנו רוצים לוודא שאתם מרגישים מתוגמלים עבור עבודתכם הקשה, ואנחנו רוצים להמשיך למשוך את האנשים הטובים ביותר לגוגל.



לכן החלטנו... להעניק לכולכם העלאת שכר של 10%, החל מה-1 בינואר. העלאת השכר הזאת היא גלובלית ותקפה לכולם – כולם מקבלים העלאת שכר, לא משנה מה דרגתם, כדי להכיר בתרומה שכל אחד ואחד מכם מביא לגוגל.



יש עוד. מהמשוב השנתי שערכנו וסקרים אחרים עולה כי שכר הבסיס חשוב עבורכם יותר מכל רכיב אחר בחבילת השכר (כלומר, בונוסים ומניות). בהתאם לכך, אנו מעבירים חלק מהבונוס שלכם למשכורת הבסיס, כך שזאת תהיה הכנסה שתוכלו לבנות עליה בכל פעם שתקבלו משכורת. גם סעיף זה יהיה תקף החל מה-1 בינואר. בתוך זמן קצר תקבלו אי-מייל עם פרטים נוספים על השינויים האלה בשכר שלכם. ודבר אחד אחרון... היום אנחנו מכריזים גם שכל אחד מכם יקבלו גם בונוס במזומן לחג.



עובדי גוגל, אתם הדבר שהופך את החברה הזאת לגדולה, והמטרה שלנו היא להכיר בכם ובתרומה שלכם, בדרך שמשמעותית עבורכם. תודה לכם על כל מה שאתם עושים, ועל כך שאתם עושים את גוגל למקום שבו קסמים מתרחשים.



אריק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully