וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ קומדי סנטרל יקיים ערב שידורים מיוחד עם הזכיינית רשת

מאת אופיר בר-זהר

11.11.2010 / 6:50

בלעדי הערוץ מתנהל משא ומתן עם רשת וערוץ 10 בנוגע לרכישת סדרות של הזכייניות לשידור שני; ערוץ 10 ישדר סיכום שבועי של הסדרה "עונת החתונות" שתשודר בקומדי סנטרל



>> ערוץ קומדי סנטרל יקיים ערב שידורים מיוחד בשיתוף פעולה עם זכיינית ערוץ 2 רשת, זאת בסמוך לעליית הערוץ החדש בתחילת 2011.

במסגרת ערב שידורים זה, שישודר ברשת וייתכן שגם בקומדי סנטרל, יופיעו בדרנים וסטנד-אפיסטים בערב ספיישל שבו יבחרו את ההבטחות הגדולות בתחום הסטנד-אפ ל-2011. ערב השקת הערוץ צפוי להיות ה-1 בינואר 2011 - אך מכיוון שתאריך זה נופל ביום שבת וזהו ערב שידורים של קשת - נראה שספיישל הבדרנים המשותף לא יתאפשר ביום ההשקה עצמו.



רשת אינה חברת הטלוויזיה היחידה עמה הערוץ עתיד לשתף פעולה - ערוץ 10 צפוי לשדר תוכנית סיכום שבועית של העונה החדשה של הסדרה "עונת החתונות", בהשתתפות דנה מודן ורועי לוי, אשר תשודר בקומדי סנטרל.



העונה החדשה תעקוב אחרי זוג בהריון, בלידה ובחופשה שאחריה, תלווה זוג בירח דבש, תצא עם משפחה ישראלית לחופשה באילת ועוד.



בנוסף מנהל הערוץ החדש משא ומתן לשידור תכנים מקומיים בשידור שני בערוץ, ובמסגרת זו מתנהלים מגעים מול זכיינית ערוץ 2 רשת וכן מול ערוץ 10 לרכישת סדרות מקור שמתאימות להיות משודרות בפעם השנייה בערוץ קומדי סנטרל. במסגרת הודעות על עליית הערוץ נמסר כמה פעמים כי לוח השידורים צפוי להכיל תוכן מקומי רב, וייתכן כי זו אחת הדרכים להשיג מטרה זו.



קומדי סנטרל עתיד לעלות על מסכי לקוחות חברת הכבלים hot החל מינואר הקרוב, והוא יחליף את ערוץ ביפ ששימש בעשור האחרון כערוץ הצחוק והצעירים של חברת הכבלים. ביפ שייך לזכיינית קשת כשבין קשת ל-hot יש סכסוך מתמשך - כך, בין השאר, תכני קשת לא נמצאים ב-vod של hot.



עד לאחרונה גם לא היה ידוע האם ערוץ 20 המשדר מבית האח הגדול יהיה זמין ללקוחות hot בעונה הקרובה, אך בפורום שירות הלקוחות באתר hot נמסר בימים האחרונים כי הערוץ החברה תשדר את ערוץ 20.



מקומדי סנטרל נמסר בתגובה: "נשמח לשתף פעולה עם כולם. בשלב זה איננו מעוניינים לפרט מעבר לכך". מרשת לא נמסרה תגובה. מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully