וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 פריטים אישיים של מיידוף יוצעו למכירה פומבית בשבת: דיסקים, נעליים, ועגיל לטבור

סוכנויות הידיעות

11.11.2010 / 15:07

הפריטים של בני הזוג מיידוף שהוחרמו מבתיהם צפויים להימכר בסכום כולל של 1.5-2 מיליון דולר



אף אחד בוודאי לא היה רוצה כיום להיכנס לנעליו של ברנרד מיידוף, אשר מרצה בימים אלה מאסר של 150 שנה בגין הונאת פונזי בשווי 65 מיליארד דולר. אך מי שבכל זאת ירצה, יוכל בקרוב לרכוש את נעליו של מיידוף, לישון במיטתו, להתאמן על ההליכון שלו ואולי אף לענוד עגיל לטבור שהיה ברשותו של מיידוף.



שירות המרשלים של ארה"ב יערוך ביום שבת מכירה פומבית שבה יוצעו לקונים 500 פריטי לבוש, רהיטים ותכשיטים שהוחרמו מהפנטהאוז של מיידוף במנהטן ומבית הקיץ שלו במונטוק. ההערכות הן כי הפריטים יימכרו בסכום כולל של 2-1.5 מיליון דולר.



האתר דיילי ביסט פרסם רשימה של פריטים אישיים שיוצעו למכירה, כגון דיסקים של הזמרים ג'ימי באפט ורוד סטיוארט, גרביים משומשות, מצעי מיטה, מחבתות, הליכון, אופניים ואף תכשיט לטבור, אשר לא ברור האם היה שייך למיידוף עצמו או לאשתו. תכשיטים נוספים הכלולים במכירה הם שעון רולקס 18 קראט זהב צהוב, שמחירו מוערך ב-65 אלף דולר, וטבעת עם יהלום אזמרגד 10.54 קראט, המוערכת בשווי של 300 אלף דולר - הפריט היקר ביותר במכירה.



במכירה של פריטי מיידוף לפני שנה בלט במיוחד אוסף השעונים של מיידוף, שבו נכללו 50 שעונים. במכירה שתיערך בשבת במלון שרתון ניו יורק הוטל אנד טאוורס, בולט במיוחד אוסף הנעליים של מיידוף ואשתו רות הכולל 200 זוגות, ביניהם 15 זוגות של מעצבים כמו ראלף לורן, ג'ימי צ'ו וג'יל סנדר. כמו כן יימכרו 44 מעילי ספורט, וחליפות מחויטות שמחירן הכולל מוערך ב-690-480 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully