וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות התעופה הישראליות רשמו עלייה של 8% בהטסת נוסעים באוקטובר השנה מנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

11.11.2010 / 16:06

אל על הטיסה כ-364.2 אלף נוסעים באוקטובר השנה - גידול של 10.7% לעומת החודש המקביל אשתקד



חברות התעופה הישראליות הטיסו כ-476 אלף נוסעים בתעופה הבינלאומית, באוקטובר השנה מנתב"ג ואיליה - גידול של כ-8% לעומת אוקטובר בשנה שעברה; כל חברות התעופה הישראליות, למעט ארקיע, רשמו עליות בתנועת הנוסעים בחודש החולף לעומת אוקטובר בשנה שעברה, כך עולה מדו"ח התפלגות תנועת נוסעים לאוקטובר בנתב"ג, שפירסמה היום רשות שדות התעופה (רש"ת).



נתוני דו"ח הסכום, עליו חתום מנהל נתב"ג, שמואל קנדל, שהגיעו ל-themarker מצביעים, כי חברת אל על הטיסה כ-364.2 אלף נוסעים באוקטובר השנה - גידול של 10.7% לעומת החודש המקביל אשתקד; סאן דור - החברה הבת של אל על לטיסות שכר, הטיסה כ-42.2 אלף נוסעים באוקטובר השנה - 4% יותר בהשוואה לאוקטובר בשנה שעברה.



חברת ארקיע הטיסה כ-41.6 אלף נוסעים באוקטובר השנה - ירידה של כ-8% ואילו חברת ישראייר הטיסה כ-27.1 אלף נוסעים - גידול של כ-15.9%. תנועת הנוסעים בחברות התעופה הישראליות היוותה כ-43% מכלל תנועת הנוסעים בתעופה הבינ"ל באוקטובר השנה, בנתב"ג.



מבין חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל, חברת לופהנזה הגרמנית, הטיסה את המספר הרב ביותר של כ-45.2 אלף נוסעים באוקטובר השנה בנתב"ג - גידול של כ-8.5% לעומת אוקטובר בשנה שעברה. הדו"ח מגלה עוד, כי טורקיש איירוויס הטיסה כ-34.1 אלף נוסעים - ירידה של כ-7% לעומת אוקטובר בשנה שעברה.



היעד העיקרי להמראות ונחיתות היה שדה התעופה שרל דה גול, בפריס אילו וממנו טוס כ-64.1 אלף נוסעים - גידול של 9.6%. תנועת הנוסעים בתעופה הבינלאומית הגיעה בסך הכל ל-1.1 מיליון נוסעים באוקטובר השנה בנתב"ג - גידול של 9.4% לעומת החודש המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully