וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמת בחיים: הזונה החביבה על אליוט ספיצר הפכה לסוחרת בוול סטריט

סוכנויות הידיעות

11.11.2010 / 19:02

לפי הסרט התיעודי על ספיצר, "אנג'לינה" עזבה את המקצוע וכיום פועלת בשוק הסחורות ■ "היו לה הרבה לקוחות מאוד חשובים, ואני מניח שהם לימדו אותה דברים על האופן שבו השוק עובד", אמר יוצר הסרט אלכס גיבני



הזונה החביבה על מושל ניו יורק לשעבר אליוט ספיצר, שאולץ להתפטר מתפקידו ב-2008 לאחר שנחשף כלקוח של רשת זנות, עזבה את המקצוע והפכה לסוחרת בכירה בוול סטריט – כך עולה מהסרט התיעודי "לקוח מספר 9: עלייתו ונפילתו של אליוט ספיצר", העוסק בפרשה שהובילה להתפטרותו.




הפרוצה, שכונתה "אנג'לינה" במהלך עבודתה עבור רשת הזנות, עזבה לפי הסרט את המקצוע והפכה לסוחרת העוסקת בשוק הסחורות עבור לקוחות גדולים בוול סטריט. "היו לה הרבה לקוחות מאוד חשובים, ואני מניח שהם לימדו אותה דברים על האופן שבו השוק עובד", אמר יוצר הסרט אלכס גיבני. הסרט, שעלה לאקרנים בארה"ב ב-5 בנובמבר, גם עוסק בתככים ובניסיונות של בכירי וול סטריט לשכור את שירותיהן של חברות יחסי ציבור מתוך כוונה להכפיש את שמו של ספיצר.



אליוט ספיצר, לשעבר מושל מדינת ניו יורק, נאלץ להתפטר מתפקידו כמושל ניו יורק במארס 2008 בעקבות שערוריית מין. ספיצר, בן 51, נודע בתחילת הקריירה הציבורית שלו כתובע הכללי הלוחמני של מדינת ניו יורק - עוד בתקופה שקדמה למשבר הפיננסי. הוא רכש לעצמו אויבים רבים ורבי עוצמה בימים שבהם שימש כתובע הכללי, כאשר לקח על עצמו מאבקים באי סדרים במגזרים רבים והוביל ללא מעט שינויים משמעותיים בנוהגים ובחוקים בשוק ההון. כיום, ספיצר מנחה את התוכנית "פרקר ספיצר" יחד עם העיתונאית השמרנית קתלין פרקר ברשת cnn.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully