וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת השיט התקועה של קרניבל קרוז הגיעה לנמל סן דייגו

סוכנויות הידיעות

11.11.2010 / 19:58

4,500 הנוסעים שעל סיפונה של "ספלנדור" סבלו משלושה ימים ללא מים חמים, חשמל או אוכל חם



ספינת השיט של קרניבל קרוז, חברת שיט התענוגות של משפחת אריסון, שנתקעה בסמוך לחופי מקסיקו לפני יומיים כשעל סיפונה יותר מ-4,500 נוסעים ואנשי צוות, הגיעה היום לנמל סן דייגו לצליל תשואות מצד בני משפחותיהם של הנוסעים שחיכו להם בנמל.



הספינה, שנגררה לנמל על ידי ששה ספינות גרר, שעה שבני משפחה, תיירים ודייגים עצרו כדי לצלם תמונות. "אנחנו כל כך שמחים לרדת, כולם מריעים ומוחאים כלפיים. זה היה סיוט, ללא אוכל, ללא חשמל, ללא יכולת להוריד את המים בשירותים", אמרה אחת הנוסעות, שניזה אלים, בשיחה עם סוכנות הידיעות אי-פי.



הנוסעים צפויים להתחיל לרדת בשעות הקרובות מהספינה לנמל, לאחר שלושה ימים ללא אוכל חם, או מים חמים. 75 אוטובוסים ילוו אותם חזרה ללונג ביץ', משם יצאו לשיט.



ספינת השיט ספלנדור יצאה ביום ראשון מלונג ביץ' שבקליפורניה לשיט בן 7 ימים לאורך הריביירה המקסיקנית, אך כשהיתה במרחק של כ-320 ק"מ מסן דייגו פרצה שריפה בחדר המנועים. השריפה כובתה במהירות וללא נפגעים, אולם מיזוג האוויר, המזון החם, המים החמים וקווי הטלפונים הפסיקו לעבוד לאחר שהחשמל נפל. הספינה עברה לעבוד על גנרטורים למקרי חירום, ומסוקים הובילו אספקה לנוסעים. הקזינו בספינה הפסיק לעבוד, וכך גם הבריכה.



האונייה יצאה בהודעתה הרשמית אמרה קרניבל כי הנוסעים במצב טוב, וכי הם מקבלים משקאות, ומזון כגון סלטים, פירות וכריכים. לנוסעים ישנה גישה לחדריהם ולכל האיזורים הציבוריים על הספינה, אך חלקם בחרו לישון על הסיפון העליון, אמר דובר קרניבל, ואנס גוליקסן, אשר הוסיף כי נערכות על הספינה גם פעילויות לבידור הנוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully