וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GE מזניקה את שוק המכוניות החשמליות: תרכוש 25 אלף מכוניות חשמליות - 12 אלף תוצרת GM

סוכנויות הידיעות

11.11.2010 / 23:12

מדובר בהזמנה הגדולה ביותר אי פעם של מכוניות חשמליות



(ge) תרכוש 25 אלף מכוניות חשמליות – ההזמנה הגדולה ביותר אי פעם של מכוניות חשמליות – כדי להזניק את השוק ולהוביל לפיתוחה של רשת תחנות ההטענה ומוצרים המיועדים עבור מכוניות מסוג זה, כך הודיעה היום ענקית התעשייה האמריקאית.



ge הודיעה כי תזמין בתחילה 12 אלף מכוניות שברולט וולט, מתוצרת , אותן תתחיל ענקית הרכב האמריקאית למכור החל מחודש זה. ge תשתמש במכוניות החשמליות כמכוניות שיוענקו לעובדים ותחכיר אותן ללקוחות עסקיים. עד 2015, הודיעה החברה, תרכוש ge 25 אלף מכוניות חשמליות, שבחלקן תעשה שימוש ובחלקן תעביר לחטיבת הליסינג של החברה.



בהודעת החברה, אמהר ge כי מטרת המהלך היא לקדם את אימוץ המכוניות החשמליות, להוריד את מחיריהן ובכך גם לפתח את השוק עבור מוצרים המיועדים למכוניות חשמליות, אותם היא מייצרת. "המהלך הזה יהפוך את המכוניות החשמליות ממוצר מצופה למוצר אמיתי", אמר מנכ"ל ge ג'ף אימלט. לפי החברה, אפילו מכירות מצומצמות של מכוניות חשמליות יוסיפו להכנסותיה 500 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. עבור כל דולר שהיא מוציאה על מכוניות חשמליות, צופה ge לרשום הכנסות בסך 10 סנט, אמר דובר החברה מוקדם יותר החודש.



הצעד של ge מסייע גם ל-gm, שתצא בהנפקה ראשונה לציבור (ipo) בשבוע הבא. מכוניות חשמליות נוספות שצפויות לצאת לשוק בקרוב הן הניסאן ליף, שתתחיל להימכר בחודש הבא, ומכוניות הסדאן החשמליות של פורד, כמו גם מכוניות חשמליות של טויוטה וטסלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully