וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז בגני תקוה ב-5 מיליון שקל

שלומית צור

12.11.2010 / 7:03

ניתוח עסקה



הנכס: מדובר בפנטהאוז בן 6 חדרים בשטח 180 מ"ר ועוד מרפסת של 100 מ"ר באותו המפלס נמכר ב-5 מיליון שקל. הפנטהאוז כולל גם קומה נוספת בת 60 מ"ר שבה בריכת שחייה. הפנטהאוז ממוקם בקומה ה-17 בפרויקט החדש gindi towers של חברת חן ואיתי גינדי בצפון גני תקוה, וצמודים לו מחסן ושתי חניות תת קרקעיות.

ניתוח העסקה: מדובר בפרויקט חדש בשכונת גני צפון שעתיד להתאכלס בעוד כשלוש שנים. את הפנטהאוז רכש זוג משפרי דיור בשנות ה-50 לחייהם מגני תקוה. בקומה בו נמצא הפנטהאוז ישנן שתי דירות, כאשר הפנטהאוז האמור פונה לצד דרום-מערב ומשקיף לפארק בן 5 דונם שיוקם במרכז הפרויקט.



מדובר במתחם חדש הכולל שמונה מגדלים - שלושה מהם של גינדי, שלושה של חברת נוה גד, אחד של קבוצת לוינשטיין ומגדל נוסף שייבנה על קרקע של בעלים פרטיים שטרם התקשרו עם יזם. במתחם עתידים להיבנות גם מבני ציבור כמו מוסדות חינוך. בנוסף קיימות תוכניות לבניית שכונה חדשה מצפון למתחם האמור, ואולם תוכניות אלה טרם קיבלו תוקף, ולכן היצע הפנטהאוזים בסביבה כיום אינו גדול.



מחיר חצי דונם עם בית ישן בגני תקווה נע סביב 2.5 מיליון שקל, ומחיר קוטג' חדש סביב 4.5-5 מיליון שקל. קבוצת לוישנטיין למשל מציעה במגדל שלה פנטהאוזים ודופלקסים בני 6 חדרים ב-4-4.2 מיליון שקל, אך נכסים אלה אינם כוללים בריכת שחייה, ולכן הפער במחיר לעומת הנכס הנוכחי.



שורה תחתונה: מחיר גבוה בשל ייחודיות הנכס



-



סייעו בניתוח העסקה: חברת חן ואיתי גינדי, לשכת שמאי המקרקעין, אדריכל הפרויקט גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully