וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסיף עוד קיסם למדורה

TheMarker

12.11.2010 / 7:03

התבטאויות שנויות במחלוקת של אלי ישי




הקהילה ההומו-לסבית



בארבע השנים האחרונות היו לשר הפנים אלי ישי התבטאויות רבות נגד הקהילה ההומו-לסבית, שעוררו תגובות נזעמות. "הומואים ולסביות הם אנשים חולים. אני מאוד מקווה שיחלימו מהדבר הזה"



המאגר הביומטרי



ישי תומך בהקמת המאגר הביומטרי, המעורר התנגדות מחשש לפגיעה בפרטיות. בינתיים מושגת פשרה והחוק עובר במתכונת מרוככת



הבנייה בהתנחלויות



בעת ביקורו של ראש הממשלה בארה"ב השבוע, הודיע משרד הפנים על בנייה של פרויקטים חדשים בירושלים, בהם 1,000 יחידות דיור בדרום ירושלים. בעקבות זאת מאשים אותו הממשל האמריקאי בפרובוקציה ובניסיון להכשיל את תהליך השלום



שעון החורף



ישי אינו מוכן לשנות את מועד המעבר לשעון קיץ השנה, אך מודיע כי הוא מוכן לשקול את ההצעה להחזרת שעון הקיץ מיד לאחר יום כיפור. "פעם בשלוש שנים שעון החורף מגיע בספטמבר. לפני שתוקפים כדאי שיקראו את חוות הדעת של המומחים בקביעת השעון"



חוק האברכים



חוק האברכים מבקש להנציח קבלת קצבת הבטחת הכנסה לאברכים, שהם ונשותיהם אינם עובדים. בג"ץ קבע כי התשלום אינו חוקי במסגרת סעיפי התקציב. "קומץ קטן מהאברכים אינו עובד ומתקיים על קצבת הבטחת ההכנסה. מדוע להיטפל לקומץ קטן של מקבלי קצבת הבטחת הכנסה?"



העובדים הזרים



ישי תומך בגירוש ילדי העובדים הזרים. יום לפני ההחלטה הסופית על הגירוש אמר: "אם יבואו לפה מאות אלפי עובדים זרים הם יביאו אתם שלל מחלות, כמו צהבת ואיידס" בראיון ל-themarker הוא מבהיר: "התכוונתי לפליטים"



מדיניות הגבולות



משרד הפנים בראשות ישי אסר באחרונה על כניסתם לישראל של אישים שונים, בהם הבלשן נעם חומסקי והליצן הספרדי איוואן פראד, וכן אסר על הסופר עלא חליחל לצאת לביירות לצורך השתתפות בכינוס של סופרים ערביים (חליחל עתר לבג"ץ, שביטל את החלטת הממשלה)



השבתת אתר משרד הפנים בשבת



ישי הורה לפני חודשיים לחסום בשבתות שירות לתשלום באתר האינטרט של משרד הפנים.



"יום שבת נועד למנוחה. זו לא כפייה. אני לא מתערב היכן האזרח גולש. במדינה יהודית שבת קודש היא חשובה ורוב העם מכבד את זה, להוציא כמה קיצונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully