וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע בבריטניה תצותת לשיחות הטלפון של הסוחרים על מנת לחשוף הונאות

ניו יורק טיימס

12.11.2010 / 11:03

חברות הפיננסים בבריטניה יידרשו לתעד כל שיחת טלפון עסקית במכשירי החברה ולשמור על ההקלטות למשך חצי שנה



רשות ני"ע הבריטית תצותת לטלפונים הסלולריים של בנקאי השקעות וסוחרים במדינה, על מנת לחשוף ולמנוע הונאות והתנהלות בלתי חוקית.



רשות ני"ע, הרגולטור על שוק ההון, הודיעה כי תחת הכללים החדשים, שיכנסו לתוקפם בנובמבר הבא, יידרשו כל חברות השירותים הפיננסיים לתעד כל שיחה רלוונטית שביצעו עובדיהן בטלפונים הסלולריים השייכים לחברה.



הרשות תדרוש גם מהחברות לנסות למנוע מעובדיהן לקבל הזמנות של לקוחות או לארגן עסקות במכשירי הסלולר הפרטיים שלהם, שאינן מתועדות. "אנו צופים שהכללים החדשים יגדילו את הנפח ואת האיכות של המידע הזמין לנו ויספקו לנו ראיות נוספות במקרים של מידע על בסיס מידע פנים", אמרה שרה ביילי, דוברת הסוכנות.



כיום, דורשת רשות ני"ע בבריטניה כי חברות הפיננסים יתעדו שיחות בקווים נייחים וישמרו הודעות אימייל עסקיות, אך עד כה לא חייבה תיעוד של שיחות הסלולר עקב קשיים טכנולוגיים, אמרה ביילי. הכללים החדשים יחולו על כ-16,000 טלפונים סלולריים שנמצאים בידי חברות הפיננסים, שיידרשו לשמור את הנתונים במשך 6 חודשים.



כמה מחברות הפיננסים הביעו תרעומת על כך שהכללים החדשים יסבו להן עלויות נוספות של תיעוד השיחות, ותהיות באשר למעמדן החוקי של שיחות שהתבצעו על ידי בנקאים ששוהים מחוץ למדינה, מסרה הרשות. אחד מבנקי ההשקעות העריך כי עלות תיעוד השיחות בכל מכשירי הבלקברי של החברה תגיע ל-4.2 מיליון דולר מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully