וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן, קרייזלר ו-GM יזמינו לתיקון מאות אלפי כלי רכב פגומים

סוכנויות הידיעות

13.11.2010 / 16:28

ניסאן תזמין לתיקון יותר מ-600 אלף מכוניות עקב בעיות היגוי ובעיית מצברים



גל קריאות לתיקון מצד יצרניות הרכב. ג'נרל מוטורס הודיעה ביום חמישי כי תזמין לתיקון (ריקול) כמעט 14 אלף מכוניות לטיפול בבעיה בהיגוי הכוח. בתוך כך, קרייזלר הודיעה כי תזמין לתיקון 16 אלף ג'יפים מדגם ליברטי לתיקון בעיה במערכות המגבים.



יצרנית הרכב ניסאן תזמין לתיקון יותר מ-600 אלף מכוניות באמריקה ובאפריקה, עקב בעיות הקשורות להיגוי ולכבלי המצבר. ניסאן הודיעה ביום חמישי כי בעיות הניווט משפיעות על 303 אלף טנדרים מדגם פרונטייר ועל 283 אלף רכבי ספורט מדגם אקסטרה בארה"ב, קנדה, מקסיקו, ארגנטינה, ברזיל ומדינות אחרות באמריקה הלאטינית.



בנוסף תזמין ניסאן לתיקון 18,500 מכוניות מדגם סנטרה עקב בעיה הקשורה לכבלי המצבר, שעשויה להקשות על התנעת הרכב או לגרום לכיבוי המנוע בנסיעה במהירויות נמוכות. החברה מסרה כי לא דווח על תאונות או פציעות הקשורות לתקלות שהתגלו ברכביה.



ג'נרל מוטורס תזמין לתיקון רכבי קאדילק dts וביואיק לוסרן משנות היצור 2010 ו-2011 עם מנועי v8. במכוניות התגלה פגם של שחיקת רצועת האלטרנטור, שמובילה לדליפה נוזלים. הדליפה עשויה לגרום לכיבוי פתאומי ומסוכן של הרכב תוך כדי נסיעה.



קרייזלר תזמין לתיקון ג'יפים מדגם ליברטי משנת הייצור 2008, לאחר שהתגלה כי מים עלולים לחדור דרך מנוע המגבים ולשבש את פעולתם, באופן שעשוי לפגוע בראות ולהוביל לתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully