וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה בוחן קמפיין תקשורתי נגד המלצות ששינסקי; על הכוונת: יחימוביץ' ושטייניץ

צבי זרחיה

13.11.2010 / 21:36

כמה משרדי פרסום - בהם אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי ועומק התודעה - הציגו הצעות לקמפיין בעניין



יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, בוחן פתיחה בקמפיין תקשורתי נגד המלצות ועדת ששינסקי. באחרונה הציגו כמה משרדי פרסום הצעות לקמפיין שכזה בפני ראשי הקבוצה. עם המשרדים שהעלו הצעות לקמפיין נמנים אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי ועומק התודעה.



בכנסת העריכו שהקמפיין יחל בקרוב, כדי שיוכל להשפיע על ועדת ששינסקי, מקבלי ההחלטות והציבור עוד בטרם יוגשו בסוף דצמבר 2010 המלצותיה הסופית של הוועדה. לפי הערכות, עלות הקמפיין תהיה 3 5 מיליון שקל, והוא לא יתקוף ישירות את שר האוצר יובל שטייניץ או את יו"ר הוועדה איתן ששינסקי, אבל לא מן הנמנע שהוא ינקוט קו תקיף נגד ח"כ שלי יחימוביץ (עבודה), המובילה מאבק פרלמנטרי להעלאת התמלוגים מקידוחי הגז.



בין המסרים שנבחנו הם אלה שהוצגו בסוף השבוע על ידי יצחק תשובה בראיון לערוץ 2 ובהם: שינוי כללי המשחק, בריחת משקיעים זרים, האפשרות שאיראן והחיזבאללה ישיגו את ישראל בהפקת גז טבעי ועוד.



שטייניץ מתכוון להגיש לממשלה כבר בינואר 2011 הצעת חוק המבוססת על המלצותיה של ועדת ששינסקי. הצעת החוק תועבר לכנסת להמשך הליכי החקיקה כדי לסיימן עד אפריל - לפני יציאת הכנסת לפגרת הפסח.



רונן צור, דובר שותפויות הגז, אמר אמש בתגובה: "אנו מקבלים הצעות מהרבה גופים ייעצים וממשרדי פרסום בנוגע להתמודדות עם סוגיית הגז. בשלב זה אין החלטה, אין הסכם ואין הקצאת תקציב לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully