וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונות הבוטיק החדשים בגליל: תקרה מצוירת ובריכות מוארות

מאת עירית רוזנבלום

14.11.2010 / 6:59

המלון בעכו, ששוכן במבנה משומר ומשוחזר, הוקם ביוזמת אורי ירמיאס, בעלי אורי בורי. המלון בנטועה הוא מלון סוויטות ומשתרע על 21 דונם



>> מלונות יוקרה חדשים בגליל: באחרונה נפתח מלון הבוטיק "המקום" במושב נטועה שבגליל המערבי, ובינואר צפוי להיפתח "ארמון האפנדי", מלון בוטיק בעכו העתיקה, שיזם אורי ירמיאס - הבעלים של מסעדת אורי בורי בעכו.

למרות היקף השקעה דומה, כ-10 מיליון שקל, שני הפרויקטים שונים זה מזה בתכלית. "המקום" הוא מלון סוויטות שנבנה בשטח של 21 דונם על צלע הר. לעומתו, המלון בעכו משתרע על פני 1,350 מ"ר, ומהווה חיבור של שני מבנים עתיקים שעברו שימור ושחזור, כולל של ציורי תקרה מרהיבים. הסוויטות של "המקום" בגודל של כ-150 מ"ר, ואילו גודל החדרים של "ארמון האפנדי" הוא 24-50 מ"ר.



מחיר לילה בעכו יהיה 1,300-3,000 שקל לחדר, ובנטועה המחיר הוא בין 1,500 שקל באמצע השבוע ל-3,400 שקל בסוף שבוע לשני לילות. הסוויטות ב"המקום" כוללות בריכת שחייה פרטית בגודל של 25 מ"ר, מקורה ומצוידת במערכת חימום, מוארת בתאורת led ובעלת מערכת רמקולים. לדופן הבריכה צמוד ג'קוזי שקוע ובו מערכות ספא מתקדמות.



הסוויטות ממוקמות במרחק רב זו מזו בשלושה מפלסים, ולכל סוויטה חנייה פרטית ומדשאה.



את הקומפלקס הקימו בני הזוג רחל ועמוס כהן, שגם בנו ועיצבו אותו. לדברי רחל כהן, הם הקפידו על בנייה בחומרים טבעיים ועל שימוש בצמחים מקומיים. בקרוב ייפתח שם מבנה מרכזי שיכלול אולם כנסים, חדרי כושר וטיפולי ספא.



ירמיאס החל בפרויקט מלון הבוטיק "ארמון האפנדי" לפני שבע שנים. הוא מעריך שהפתיחה תהיה בינואר 2011. מדובר בשני מבנים, בית שוקרי ובית ויצ"ו, שנחכרו על ידי ירמיאס בחכירה לדורות והוא משפץ אותם ברמת שימור גבוהה.



המבנים חוברו בעזרת גשר ומותקנת בהם מעלית חיצונית, שמעלה את המבקר אל הגג המשקיף אל הים ואל הגגות האדומים של העיר העתיקה. בשני המבנים מרתפים מהתקופה הצלבנית. הקומה העליונה של בית שוקרי היא מסוף המאה ה-19. במלון 12 סויטות שבחלקן תקרות מצוירות מרהיבות, משוחזרות ומשומרות - שעבדו עליהן עשרה אמנים מאיטליה - מרחץ טורקי בן 400 שנה, חדר ישיבות ל-20 איש וחדר אוכל ובו שולחן אבירים ל-30 איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully