וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות נוספת לאילת: כפר נופש של קלאב מד בסיני ייפתח בחנוכה

מאת עירית רוזנבלום

14.11.2010 / 6:59

קלאב מד סיני ביי ממוקם כשמונה דקות נסיעה ממסוף טאבה. מנהלת השיווק של קלאב מד: "קהל היעד הוא מי שאינם ישנים בחושות, אלא רוצים מסגרת מאורגנת יותר"



>> על רקע ההתרעות החמורות של המטה ללוחמה בטרור ותפיסת חוליית טרור על ידי המצרים בסיני, ייפתח בחנוכה כפר נופש של קלאב מד - סיני ביי - ליד טאבה, סמוך לגבול עם ישראל. המועדון יצטרף למלונות היוקרה בעקבה שבירדן ובסיני שבמצרים, המתחרים על התיירים הישראלים והאחרים המגיעים לאילת.

הישראלים חוזרים בשנים האחרונות אל מרחבי סיני בתקופות החגים. בספטמבר עברו דרך מעבר הגבול טאבה לסיני כ-35 אלף ישראלים, ובינואר-אוקטובר יצאו לסיני קרוב ל-200 אלף ישראלים.



כפר הנופש החדש נבנה על ידי קלאב מד בשותפות עם החברה המצרית אוראסקום, שכבר בנתה שני מתחמים תיירותיים בסיני. הוא נמצא במרחק שמונה דקות נסיעה ממסוף טאבה, לא רחוק ממתחם המלונות טאבה הייטס, וממוקם באזור שנקרא בעבר מפרץ הדולפינים. לפני 25 שנה רכשה חברת קלאב מד את הקרקע, אך בינתיים היא בנתה מועדונים אחרים במצרים. למועדון חוף ים באורך של כחצי קילומטר וכניסה ישירה למי המפרץ. זהו אחד המלונות הבודדים בסיני עם אפשרות כזו.



המועדון הוא ברמה של ארבעה קלשונים (שיטת הדירוג של קלאב מד, המקבילה לכוכבים), ובתוכו מתחם ברמת חמישה קלשונים עם מבחר חדרים. הוא כולל 371 חדרים ו-14 סוויטות למשפחות בשתי קומות. במועדון מרכז ספורט ימי, בית ספר לצלילה, מגרש גולף, מגרשי טניס, חמש בריכות שחייה וספא מהודר בשטח של 1,500 מ"ר, המציע עיסוי וטיפולים מגוונים. לאורחי מתחם חמשת הקלשונים מוצעים גינה ובריכת שחייה פרטית, שירותי קונסיירז', בר פרטי ושירות בחוף.



חבילה לזוג עם שני ילדים (ללא טיסה) תעלה בחנוכה 11,400 שקל לשבוע. חבילה דומה במועדון קוראל ביץ' באילת, המדורג כבעל שלושה קלשונים, תעלה בחנוכה 10,100 שקל למשפחה.



לדברי מנהלת השיווק של קלאב מד בישראל יש כבר הזמנות לקלאב בסיני לחנוכה ולפורים מצד משפחות וזוגות. "המזמינים הם כאלה שאינם רואים את עצמם ישנים בחושות, אלא רוצים מסגרת מאורגנת יותר. יש גם לקוחות שנוסעים לסיני במקום ליעדים אחרים בחו"ל, בגלל מרחק הטיסה הקצר לאילת". עם זאת, לדבריה, יש תיירים שלא רוצים לנסוע לסיני. "יתרונו של קלאב מד קוראל ביץ' באילת, המנוהל על ידי רשת פתאל, הוא היותו מועדון כשר שמביא לקוחות שומרי מצוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully