וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הגידול בפרסום: הרווח התפעולי של תפוז עלה ב-5% ל-1.2 מיליון שקל

יעל פטר

14.11.2010 / 10:14

תפוז הודיעה כי המגעים למכירת החברה לפרטנר, שנמשכו מאז מארס, נכשלו



הכנסות חברת האנטרנט עלו ב-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-11.4 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה עלה ב-5% ל-1.2 מיליון שקל, והרווח הנקי של החברה הסתכם ב-936 אלף שקל לעומת הפסד של 495 אלף שקל ברבעון המקביל. המגעים למכירת תפוז לפרטנר, שנמשכו במשך מספר חודשים, מאז חודש מארס השנה, לא הבשילו להסכם, כך דיווחה החברה היום.







תפוז פועלת במספר מישורים. לחברה פעילות בחום האינטרנט, בו היא מפעילה את אתר תפוז, אתר הווידאו פליקס, ואתר הילדים "דף הבית הראשון שלי). בתחום התוכן הסלולרי בחהברה נותנת שירותי תוכן ופיתוח למדיה הסלולארית. ובתחום הבלוגtv אותו מפעילה החברה בחו"ל, היא מפעילה אתר שמאפשר לכל אדם בעל חיבור אינטרנט לשדר תוכנית אישית.



העלייה בהכנסות החברה נבעה מעלייה בהכנסות בתחום האינטרנט ממכירות לחיצוניים, צירופי עסקים וגידול במכירת מוצרי פרסום באתרי החברה. מלבד העלייה בהכנסות וברווח התפעולי סיבה נוספת שהעלתה את הרווח הנקי הייתה הפחתה שנרשמה בגין ההשקעה בגט-איט. בתקופה המקבילה החברה רשמה הפסדים בגין גט-איט בסך 372 אלף שקל.



המזומנים שנבעו מפעילות שוטפת של החברה ברבעון הנוכחי עלו ל-1.3 מיליון שקל, לעומת המזומנים ששימשו את החברה ברבעון המקביל שהסתכמו ב-1 מיליון שקל. המזומנים בקופת החברה ירדו בשיעור של פי 7.3 ל-3.95 מיליון שקל. חלק מהירידה בכמות המזומנים נבעה מפעילות החברה בהשקעות וכן רכישות נכסים שביצעה. שוויה של תפוז הוא 60.4 מיליון שקל, והונה העצמי מהווה כ-68% מסך המאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully