וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירה הפומבית של חפצי מיידוף גרפה 2 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

14.11.2010 / 10:33

נעלי הבית של מיידוף, שמרצה מאסר של 150 שנה בגין הונאת פונזי, נמכרו ב-6,000 דולר



מסתבר שהרבה אנשים רוצים להיכנס לנעליו של ברנרד מיידוף, אשר מרצה כיום מאסר של 150 שנה בגין הונאת פונזי בסך 65 מיליארד דולר.



כמעט 500 מחפציהם האישיים של ברנרד מיידוף - מנעליים ועד תכשיטים - ושל אשתו רות נמכרו ביותר מ-2 מיליון דולר במכירה פומבית שנערכה אתמול בניו יורק, כאשר הכסף שגויס במכירה יועבר לקרן לפיצוי קורבנותיו של מיידוף.



הפריט הבולט ביותר במכירה היתה טבעת יהלומים 10.5 קראט, אשר נמכרה ב-550 אלף דולר, הרבה מעל להערכות הראשוניות לפיהן תימכר ב-200 אלף דולר. בנוסף, נמכר אוסף הנעליים של מיידוף, אשר כולל למעלה מ-200 זוגות. זוג נעליים ממותג היוקרה "מר קזו'אל" נמכר ב-2,900 דולר. אחד מזוגות נעלי הבית של מיידוף, נעלי קטיפה שחורות שעליהן רקומות ראשי התיבות blm בחוטי זהב, נמכר ב-6,000 דולר.



גם פריטים פחות אישיים של בני הזוג מיידוף נמכרו במחירים גבוהים – אלבומי תמונות ריקים ומסגרות לתמונות, למשל, נמכרו ב-1,000 דולר.



אלן ריצ'רדסון, סוחר תכשיטים ופריטי אספנות, אשר הוציא כ-400 אלף דולר על תכשיטים ושעוני יוקרה במכירה, אמר כי המחירים הפעם היו נמוכים מבמכירה קודמת של חפצי מיידוף, שנערכה לפני שנה. "המחירים היו גבוהים עבור זבל", אמר ריצ'רדסון. "הפריטים הטובים באמת לא היו יקרים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully