וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בש"ס: יוזמה להדיח את ח"כ חיים אמסלם - לאחר שקרא לחרדים לצאת לעבוד

נתי טוקר

14.11.2010 / 11:13

הרב עובדיה יוסף מתכוון להדיחו היום; ח"כ אמסלם הצהיר כי בכוונתו להקים מפלגה חדשה



תנועת ש"ס מתכוונת להדיח את ח"כ חיים אמסלם, לאחר שקרא למגזר החרדי להשתלב בשוק העבודה ולהכניס לימודי ליבה למוסדות החינוך, כך מדווח באתרי האינטרנט החרדיים. לפי הדיווח, הרב עובדיה יוסף יורה בקרוב לאמסלם להתפטר מהכנסת.



בשורת ראיונות שקיים באחרונה בתקשורת הביע אמסלם עמדות המנוגדות לאלה של ש"ס ושל המגזר החרדי בכלל. בראיון שקיים ב"מעריב" בסוף השבוע הציג אמסלם את עקרונותיו, שלפיהם הוא אף מתכוון להקים מפלגה חדשה: "החברה הישראלית הסכימה בזמנו של בן גוריון להסדר 'תורתו אומנותו' ל-400 לומדי תורה. הם לא שיערו ולא חלמו שהממדים יגדלו בכמויות ובעוצמות כאלה, שאין להם כל פרופורציה. אנחנו רוצים רופאים, אדריכלים, משפטנים, כלכלנים, רואי חשבון, מדענים, פסיכולוגים ואנשי תקשורת, שיהיו כולם יראי השם ותלמידי חכמים. האפליה נגדנו תיפתר באמצעות השתלבות בחברה, לימודי ליבה, שירות בצבא ויציאה לעבודה".



בעקבות הראיון, פירסם הרב מאיר מזוז, פטרונו הפוליטי של אמסלם, מכתב הסתייגות שבו נכתב: "הראו לי מה שאמר ח"כ הרב חיים אמסלם לגבי התכנית של תורה ועבודה, שהתבטא קשות כלפי תנועת ש"ס. והיות שיש חושבים מסתמא שהוא אמר כן על דעת רבני הישיבה ומרן ראש הישיבה שליט"א, ובכן, הוצרכתי לגלות בזה דעת תורה, שאין דעתם של רבותינו הגאונים כך, וכולנו מסתייגים מכל הדברים".



אמסלם, השוהה בימים אלה בקנדה, אמנם הכחיש שאמר את הדברים בראיון וטען כי מתנהל נגדו מסע השמצות, אך לפי דיווחים, הרב יוסף מתכוון להדיח אותו היום מהמפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully