וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד איזיג'ט מתכנן להקים מיזם תיירות מתחרה - פורטל לטיסות וחופשות מוזלות

סוכנויות הידיעות

14.11.2010 / 11:33

סטליוס האג'י יואנו יוכל להשיק את איזי הולידיי רק בעוד שנה, במסגרת הסדר פשרה אליו הגיע עם איזיג'ט



סטליוס האג'י-יואנו, מייסד חברת התעופה איזיג'ט, מתכנן להקים מיזם תיירות חדש שיתחרה בחברה שהקים, כך דיווח "סאנדיי טלגרף".



המיליונר היווני-קפריסאי נמצא בשלבים הראשונים של תכנון איזי הולידיי, פורטל אינטרנט לטיסות וחופשות מוזלות, אשר הוא מקווה להשיק בסוף השנה הבאה. במסגרת ההסדר שאליו הגיעו סטליוס ואיזיג'ט בבית המשפט בחודש שעבר, אסור לו להשיק עסק מתחרה לאיזיג'ט עד אוקטובר 2011.



בשבוע שעבר הודיעה איזיג'ט, אשר מפעילה טיסות מבריטניה ושווייץ לישראל, על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת לואו קוסט טראוול, במסגרתו יציעו חבילת חופשות משולבות - הטיסות של איזיג'ט, יחד עם שירותי הלינה וההעברות של לואו קוסט טראוול.



בחודש שעבר הגיעו איזיג'ט וסטליוס להסדר בבית משפט, לאחר סכסוך ממושך. במסגרת הפשרה, איזי ג'ט תורשה לשמור על השם "איזי", אך תיאלץ לשלם עבורו מחיר גבוה. ב-50 השנים הקרובות, תידרש החברה לשלם לאיזי גרופ של סטליוס תמלוגים שנתיים של 0.25% מההכנסות. בשנה הראשונה והשנייה תשלם החברה לסטליוס 3.9 מיליון ליש"ט (6.2 מיליון דולר) ו-4.95 מיליון ליש"ט בהתאמה.



בתמורה, הסכים סטליוס לוותר על הזכות למנות את עצמו ליו"ר איזי ג'ט, ואיזי גרופ תוותר על הזכות למנות דירקטורים לדירקטוריון איזי ג'ט. סטליוס יישאר בעל המניות העיקרי של איזי ג'ט, עם נתח של 38% בחברה.



סטליוס התנגד לאסטרטגיה של הנהלת איזי ג'ט, בטענה כי החברה התרחבה מהר מדי על חשבון תשלום דיווידנדים, והתפטר מתפקיד דירקטור בקיץ האחרון. הסכסוך הסתבך כאשר טען שאיזי ג'ט שייכת למותג איזי שברשותו, ולכן גם השם שייך לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully