וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מקסימה של אי.די.בי תשתף פעולה עם שיכון ובינוי בהזרמת גז למתקני התפלה ב-45 מיליון שקל

יעל פטר

14.11.2010 / 14:43

מקסימה חתמה על הסכם נוסף עם יהודה פלדות ב-30 מיליון שקל



חברת מקבוצת אי.די.בי, חתמה על 2 הסכמים לאספקה חדשה בהיקף כולל של 75 מיליון שקל. במסגרת ההסכמים תספק מקסימה פחמן דו חמצני למתקן ההתפלה בחדרה, של קבוצת אריסון, בהיקף של 45 מיליון שקל. החברה גם תספק גזים תעשייתיים למפעל יהודה פלדות.



מתקן ההתפלה בחדרה מספק מים למערכת המוביל הארצי בתפוקה של 127 מיליון מ"ק לשנה. המתקן הוא פרויקט משותף של ide טכנולוגיות וחברת מקבוצת אריסון. בבניית המתקן הושקעו כ-1.6 מיליארד שקל.



בנוסף מדווחת מקסימה כי חתמה על הסכם חדש במסגרתו תספק לחברת יהודה פלדות גזים תעשייתיים, בהיקף של 30 מיליון שקל ב-5 השנים הקרובות. יהודה פלדות היא חברה העוסקת בייצור מוצרים מברזל ופלדה. מקסימה כבר פרסה צנרת מיוחדת באזור התעשייה הצפוני של אשדוד, וכעת ניתן להזרים גזים תעשייתיים דרך הצנרת, דבר אשר מפחית את הסיכון שבהעברת גזים כאלו במיכליות ומשאיות.



אלון תבור מנכ"ל קבוצת מקסימה: "מדובר בשני הסכמים ארוכי טווח שהם חלק מתכנית הפיתוח העסקי של מקסימה. אנו מספקים מוצרים ושירותים למגוון של ענפי תעשיה ושירותים ללקוחות הפרושים בארץ ופרישת מתקני הייצור שלנו מאפשרת לחברה לקחת חלק בפרוייקטים מכל הסוגים, בכללם גם פרויקטים רחבים כגון מתקן ההתפלה ומפעל יהודה פלדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully