וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון הבוטיק Brown TLV נפתח בתל אביב בהשקעה של כ-7 מיליון שקל

עירית רוזנבלום

14.11.2010 / 14:54

המחירים ינועו מ-500 שקל ללילה ליחיד עד 1,000 שקל לחדר דה-לקס



מלון הבוטיק brown tlv נפתח ברחוב קלישר בלב תל אביב בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. המלון העירוני הוקם על ידי חברת ליאופרד הוספיטליטי ומשקיעים פרטיים, בבניין ששימש בשנים האחרונות כשלוחה של בנק לאומי.



הבניין נשכר על ידי החברה ל-20 שנה, שופץ לחלוטין והוסב למלון בוטיק עדכני, בסגנון האופנתי כיום לערי הבילוי המובילות בעולם. המלון ממוקם בצמוד למוקדי התיירות המרכזיים של העיר: מדרחוב נחלת בנימין, שכונת נוה צדק, שדרות רוטשילד ושוק הכרמל. חוף הים והטיילת של תל אביב נמצאים במרחק עשר דקות הליכה.







ליאופרד, חברה יזמית המתמחה בהקמתם של מלונות בוטיק, היא חברה בבעלותם של המלונאי ליאון אביגד וניצן פרי, פרסומאי לשעבר. לדברי אביגד, הם שכרו את המבנה בסכום אטרקטיבי ועשו בו שיפוץ "מושכל ולא בזבזני, כאשר יודעים לאן הולך כל שקל וכך לתת לאורח את המוצר עם כל מה שמלון גדול נותן, אבל במחיר נוח וביחס אישי".



30 חדרי השינה המעוצבים במלון מאובזרים היטב וכוללים בין היתר מקלחת מפל מחופה שיש איטלקי, עמדת עבודה, כספת המותאמת למחשב נייד, טלוויזיית מסך שטוח 32 אינץ' עם ערוצי לוויין ואינטרנט חינם. המלון כולל לובי מרווח ומעוצב, גג שיזוף הצופה לנוף אורבני, ספא ומרכז עסקים. בהמשך יוקם במלון גם לאונג' בר אופנתי.







מחירי הלינה נעים בין 500 שקל לחדר ליחיד ל-750 שקל לחדר לזוג ועד 1,000-900 שקל לחדרי דה לקס. המחירים כוללים ארוחת בוקר ותחרותיים לעומת היצע המלונות בעיר.



עיצוב המלון נעשה על ידי חברת לאופרד, המעצב רובי ישראלי והאדריכל דריו גרונצוויג. המלון עוצב בהשראת ימי הזוהר של שנות ה-70' של המאה הקודמת, בגוונים חמים וכהים ובשילוב של ריהוט וינטאג' שנאספו במיוחד. לצידו מוצגות במלון עבודותיו של אמן הרחוב פילפלד, המוכר מסצינת חיי הלילה והמועדונים.







חברת ליאופרד היא הבעלים של 'בית פולישוק', בניין באוהאוס לשימור מ-1934 הממוקם ברחוב נחלת בנימין 1 ויהפוך בקרוב אף הוא למלון בוטיק. אביגד מדגיש כי אין בכוונתם להיות רשת מלונות אלא חברה שלה קולקציה של מלונות בוטיק ייחודיים הממוקמים באזורים שונים של העיר ולכל אחד אופי וסיפור משלו.



אביגד משמש גם כנציגו בישראל של היזם הניו יורקי מורד זמיר, המקדם הקמת מלון ומגורי יוקרה במתחם הקולוני בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully