וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורות מחמיאות לבוקסי הישראלית: "הקופסא היא מדיה סטרימר מדהים"

גיא גרימלנד

14.11.2010 / 17:39

באתר The Globe and Mail הקנדי מכתירים את הקופסא של בוקסי כ"פלא של מינמליזם"



חברת הסטארט אפ הישראלית בוקסי השיקה בסוף השבוע את הממיר הדיגיטלי שלה המשותף לחברת די-לינק. הממיר הוא בעצם מדיה סטרימר שמאפשר צריכת תכנים מרשת האינטרנט במסך הטלוויזיה. העיצוב שלו ייחודי. קופסא, שחלק אומרים מזכירה את המבנה של "הבורג", אותם חייזרים שצוות האנטרפרייז במסע בין כוכבים נלחמו בהם.



הביקורות המתפרסמות ברשת לממיר הטלוויזיה של בוקסי טובות ברובן. האתר review horizon שמתמחה בסיקור חדשות טכנולוגיות, מדיה סטרימרים ומוצרים אלקטרוניים אחרים, פרסם ביקורת מעולה למוצר של בוקסי. "הקופסא של בוקסי (boxee box) היא ללא שאלה אחד ממדיה הסטרימרים שחיכינו להם יותר מכל השנה. זהו הממיר היחידי שיכול באופן מעשי להחליף את מחשב המדיה הביתי. הממיר תומך בשירותי רשת פופולאריים כגון טוויטר, פייסבוק, יוטיוב, פנדורה ואפילו נטפליקס באמצעות פלטפורמה פתוחה התומכת באדובי פלאש 10.1, דפדפן רשת ומקלדת הנשלטת באמצעות שלט. רבים היום חשים שהמדיה סטרימר שצריך לנצח הוא דווקא של בוקסי, לא של גוגל tv או אפל tv", כותבים ב-review horizon. בסיום הביקורת כותבים בפרק המסקנות: "הקופסא של בוקסי היא מדיה סטרימר מדהים. הטוב ביותר שבדקנו".



באתר the globe and mail הקנדי מכתירים את הקופסא של בוקסי כ"פלא של מינמליזם". "הקופסא של בוקסי הושקה בשבוע שעבר בחנויות שונות ברחבי המדינה. הממיר הרבה יותר מרשים מאשר קופסת הכבלים או קופסת לויין. מעבד האטום של אינטל מאפשר לבוקסי להריץ את האפליקציות השונות ולמצוא וידאו ותוכניות טלוויזיה.



המוצר, שעד כה היה בטא עבור מחשבי לינוקס וחלונות, זוכה לשבחים על היכולות המדיה החברתית שהוא מציע. הוא מאפשר לחלוק קטעי וידאו עם חברים באמצעות שירותים כמו טוויטר ופייסבוק, ובזכות ממשק המשתמש האינטואטיבי שלו. כל מה שצריך כדי להפעיל אותו הוא לחבר את הקופסא למכשיר הטלוויזיה באמצעות כבל hdmi, ולחבר את הקופסא לרשת הביתית האלחוטית, וזהו.



הקופסא של בוקסי מחוברת בתוך כמה דקות. דף הבית של קופסת בוקסי הוא מופת של מינמליזם. השליש העליון של המסך שמור לאייקונים שמפנים את הצופים לתוכניות טלוויזיה, סרטים ואפליקציות של בוקסי. שני שליש האחרים של המסך מוקצים למבחר סרטוני וידאו שבוקסי ממליצה. באופן כללי ניתן למצוא כל תוכן בתוך כמה הקלקות. עם זאת, מבחר הסרטים אינו גדול עבור הצופה הקנדי".







אחד החסרונות של בוקסי לפי האתר tech radar הוא שהממיר אינו כולל זכרון פנימי וחסר פיצ'רים שמאפשרים להקליט מדיה. "במחיר של 199 דולר לסטרימר זהו קצת בעייה", כותבים ב-tech radar. "השתמשנו בקופסא של בוקסי כשהיתה בבטא למשך שנה וההתרשמות שלנו שמדובר באפליקציה ידידותית למשתמש. יחד עם מעבד אטום, בהשוואה למוצרים כמו acryan's המופעלים על ידי שבבי רילטק, החווייה היא חלקה.



הדבר המרשים ביותר לגבי הקופסא של בוקסי הוא השלט רחוק. מצידו האחד הוא כולל תפריט עם כפתורים לשליטה. בצידו האחר הוא כולל מיני מקלדת קוורטי - יפהפה ופשוט".







באתר search engine land מציינים כי בינתיים הרשתות הגדולות בארה"ב, כמו למשל nbc, לא חוסמות את התוכן שלהן בפני צופי בוקסי שגולשים לאתר שלהם. כך יכולים צופי בוקסי לצפות בתכנים מרשתות cbs, acb ופוקס, אם כי אבנר רונן, מנכ"ל בוקסי, אמר שזה צפוי דוקא לקרות. הממיר לא מאפשר הקלטה של סרטונים אלא מציע רק אופציית watch later (צפייה אחר כך), שמירה של הקטע (bookmarking).



בסיכום הביקורת כותבים באתר: "נראה שהמוצר של בוקסי פותח מעט בחופזה. הממיר של roku מאפשר צפייה במדיה בפחוץ מ-100 דולר, אבל לא מאפשר גלישה בדפדפן. הממיר של בוקסי לא יעיל כמו roku אבל יקר יותר ועולה 200 דולר. הממיר של גוגל tv יעלה כנראה 300-400 דולר, קצת יקר מדי, אבל כנראה יספק מגוון רחב יותר של חיפוש תכני טלוויזיה מאשר roku או בוקסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully