וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אופנהיימר: 95% ממנהלי ההשקעות המקומיים מאמינים בשוק המניות האמריקאי

ואדים סבידרסקי

14.11.2010 / 17:55

לפי סקר שהוצג בכנס, 91% ממנהלי ההשקעות מאמינים כי צמיחה נמוכה בארה"ב לא בהכרח תתבטא בביצועי המניות



במסגרת כנס האנליסטים השנתי של בית ההשקעות אופנהיימר אשר התקיים היום בתל אביב, הוצגו תוצאות סקר שנערך בקרב מנהלי ההשקעות בגופים המוסדיים בישראל, בנושא השפעת תופעות מקרו ומיקרו על הכלכלה האמריקאית. לפי הסקר, כ-95% ממנהלי ההשקעות רואים באפיק המנייתי כאטרקטיבי יותר בשנה הקרובה מול האג"ח הממשלתי.



כמו כן, 91% מאמינים כי צמיחה נמוכה בארה"ב לא בהכרח תתבטא בביצועים פושרים של המניות. עוד עולה מן הסקר, כי 67% רואים במדדים אינדיקציה לתמחור השוק האמריקאי כזול. כמו כן, 75% רואים בדולר חלש כזרז להתפתחות הכלכלה האמריקאית ושוק המניות, בעוד שהשאר מאמינים כי למטבע אמריקאי חלש השפעות שליליות על הכלכלה ועל שוק המניות.



עם זאת, כ-63% ממנהלי ההשקעות לא מאמינים ששוק הנדל"ן האמריקאי יתאושש בשנתיים הקרובות, בעוד 37% מאמינים שההיצע הגבוה יגביר את היקף הרכישות והאטרקטיביות. כ-71% מן הנשאלים מאמינים שהכלכלות המתפתחות יובילו את הצמיחה העולמית בעוד העולם המפותח ידשדש. בנושא האינפלציה, 55% מאמינים שיתקיים מצב של דיפלציה במדינות המפותחות ואינפלציה במתפתחות, בעוד ש-40% מאמינים כי האינפלציה תתרחש בכל העולם.



בכנס נאם בארי טאף, מנהל חטיבת השווקים בבנק ישראל, שאמר כי "ההשפעה הכי חמורה של המשבר הכלכלי על המשק הישראלי היא דחיית הטיפול בבעיות אחרות, ביניהן ריכוזיות, אי-פריון וחינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully