וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הסטודנטים מאיים: "אם האברכים לא יצטרפו לשוק העבודה - נמשיך במאבקנו"

צבי זרחיה

14.11.2010 / 22:28

הסטודנטים מתכננים לקיים הפגנה ביום ד' בתל אביב בהשתתפות סטודנטים ואזרחים מכל הארץ



"באנו לדבר על תעסוקה, לא רק על מלגות. במידה והממשלה לא תשנה את 'חוק האברכים' באופן שיכניס את ציבור האברכים למעגל העבודה ותציב יעד ברור לשילוב הציבור החרדי בשירות אזרחי או צבאי - המאבק יימשך". כך התריע הערב אציק שמואל יו"ר התאחדות הסטודנטים בפני ועדת הפקידים שהוקמה להסדיר את חקיקתו של "חוק האברכים".



בראשות הוועדה עומד מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, והיא הוקמה בהוראת ראש הממשלה כדי לדון בהצעת החוק של ח"כ גפני שעוררה מחאה ציבורית גדולה בקרב ציבור הסטודנטים בפרט ובאוכלוסייה בכלל.

עיקר המאבק של התאחדות הסטודנטים הוא על השוויון בנטל, ולכן הסטודנטים דורשים את השתלבות האברכים בשוק העבודה. הסטודנטים מתכוונים להמשיך במאבקם. ביום ד' בשעה 18:30 תתקיים הפגנת ענק ברחבת המוזיאון בת"א. להפגנה יגיעו אלפי סטודנטים ואזרחים מכל רחבי הארץ.



כפי שנחשף לראשונה ב"הארץ", ועדת הפקידים שוקלת להציע מסלול של מתן קצבה חלקית לאברכים שישתלבו בשוק העבודה וכן להגביל בזמן את תשלום הקצבה. סיעות יהדות התורה וש"ס דורשת להמשיך במסלול הקיים שבו אברכים מקבלים קצבת הבטחת בת 1,100 שקל בחודש במידה שאינם עובדים. החרדים מאיימים להצביע נגד התקציב בקריאה השנייה והשלישית שתערך בסוף דצמבר 2010 אם לא ייענו דרישותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully