וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חושש שיעשו אנימציה בספרים הדיגיטליים. מה זה, מיקי מאוס?"

אמיתי זיו

15.11.2010 / 6:48



שם הסופר: יהודה אטלס

רבי מכר: "והילד הזה הוא אני", "גם הילד הזה הוא אני", "הילדה שאני אוהב"



חתם על הסכם לזכויות דיגיטליות: לא.



מחזיק קורא ספרים אלקטרוני: אין בבעלותו קורא ספרים או טאבלט.



הסופר יהודה אטלס עדיין יושב על הגדר בכל הקשור לדיגיטציה של ספריו: "איש לא העלה בפני הצעה כזו עדיין, וברגע שתהיה כזו - היא תישקל. החוזה שלי עם כתר מקנה להם זכויות בספר, אבל כשיצא "והילד הזה הוא אני" (1977 - א.ז) איש לא דימיין את האפשרות הדיגיטלית, ולכן אצטרך לדון בזה אתם כמובן. צריך גם לזכור שיש מאייר לספר. באופן עקרוני אני לא שולל את האפשרות.



"לאורך ההיסטוריה חידושים התקבלו בעין רעה על ידי הדור הקודם. כשבחור אנגלי הציג את ספינת הקיטור, באו בעלי ספינות המפרש ועם גרזנים הרסו לו את הספינה. יש משהו נהדר בכך שמכשיר כזה קטן יכול להחזיק 1,500 ספרים. זה גם דבר נפלא שאפשר להגדיל את האותיות עבור אנשים שראייתם אינה טובה.



"מצד שני, אי אפשר להתכחש לקסם של הנייר. אני חושש שיעשו אנימציה בספרים הדיגיטליים. מה זה, סרט על מיקי מאוס? ברגע שיש לך ספר והציורים יתחילו לזוז אולי תוסט תשומת הלב. אנימציה היא דבר יקר ואני חושש גם מפתרונות אנימציה זולים".



על השאלה הכספית הקשורה לספרים הדיגיטליים אומר אטלס: "צריך לוודא שמכירות של ספרים דיגיטליים לא יפגעו במכירות הספרים הרגילים. בכל אופן אני לא כותב ספרים על מנת להרוויח כסף, אני כותב כדי להתבטא, כדי לנבוח, זו הנביחה שלי, שישמעו מה שיש לי להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully