וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומדים על הבר

מערכת JobCity

15.11.2010 / 9:50

איזו עבודה משלבת בתוכה גמישות, יצירתיות, שכר נאה והמון סטייל? רמז: מותר לשתות אלכוהול בשעות העבודה

השתחררתם מהצבא. בא לכם לעשות משהו לא שגרתי, אבל גם להרוויח כסף. לשבת מול מחשב כל היום זה לא בשבילכם ואתם רוצים עבודה גמישה, שתאפשר לכם גם ללמוד. ואם אפשר, שיהיה גם בסטייל.
נראה שקורס ברמנים עונה על כל הדרישות, והרבה יותר מזה.

בזמן אמיתי, בית הספר לברמנים, מציעים לכם לעבור קורס ברמנים במימון מלא של המדינה, על חשבון הפקדון הצבאי.
בית הספר מתהדר באלפי בוגרים, שהוכשרו בו במשך יותר מ-20 שנה והשתלבו במיטב בתי העסק בענף הבר.

מתאמנים על הבר

בזמן אמיתי בעצם "לומדים על הבר", אומר שחף טל, מנהל בית הספר לברמנים “זמן אמיתי”. קורס הברמנים מועבר בשיטה ייחודית, שמכשירה את הברמן לעבודת שטח. זה אומר שיש הרבה אימונים בתוך הבר, הרבה תרגולים שמשלבים עבודה בלחץ, עבודה עם לקוחות והכנת משקאות תוך כדי שילוב כלל מרכיבי העבודה יחד: לקוחות, שירות איכותי, הבנה בסוגי השתיה וכמובן כיף והנאה.

יש יתרון גדול בעובדה שהברמן-לעתיד מבין עם מה הוא יצטרך להתמודד בבר ומתרגל את זה שוב ושוב באווירה של בר אמיתי, כולל הכוסות, המשקאות והציוד. בזמן אמיתי יש חמישה ברים, שפרוסים על פני 700 מ"ר ומלווים בתאורה ומוזיקה.

קורס על חשבון הפיקדון הצבאי

הקורס מיועד לחבר'ה בגילאי 21 עד 24 בלבד, והוא כולל בתוכו את קורס הפליירינג ולהטוטי הבר.
בקורס יש הרבה מאד אימונים ומעל 100 טעימות שונות של משקאות וקוקטיילים.בקורס הזה עוברים התלמידים,מעבר לשיעורים הרגילים, הכשרות בונוס נוספות כגון: סדנת משחק מאחורי הבר עם שחקנית מקצועית ומפורסמת, סדנת קפה ויין, קורס להטוטי בר המונה 9 מפגשים וסדנת קוקטיילי עולם הפותחת בפניהם את הדלת ונותנת מבט על תמונת הקוקטיילים בעולם. במהלך השיעורים פוגשים התלמידים את אנשי ענף הבר, הלילה וחברות המשקאות השונות שמבקרים באופן קבוע במתחמי הלימוד, מספקים מידע נוסף על המותגים שלהם ומאתרים ברמנים לעתיד.

בסיום הקורס מתקבלות 3 תעודות שונות:
1.תעודה בינלאומית של זמן אמיתי
2.תעודת פליירינג בינלאומית של זמן אמיתי
3.תעודת מוזגות סוג 1 מטעם מדינת ישראל

יש אפשרות לבחור גם במסלול הבסיסי, שכולל 55 שעות ומכשיר את בוגריו לעבודה בברים שונים. גם כאן התעודה הינה בינלאומית ומאפשרת לברמן לעבוד בכל מקום אשר ירצה בעולם. בשני הקורסים עובר התלמיד את הסדנאות הבאות:וודקה, ג'ין, רום, טקילה, משקאות האניס, סדנת וויסקי ובירה מורחבת, סדנת יין , קפה, תודעת שירות ,שלושה שיעורי קוקטיילים שונים, סדנת ליקרים וצורות הגשת משקאות ועוד סדנאות רבות וטובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שיטת הלימוד

בחלק העיוני התלמידים לומדים על דרכי הייצור של המשקאות האלכוהוליים השונים, ארצות מוצאם, האנשים והאגדות שמאחוריהם, כיצד לטעום משקה ומה לחפש בו, ההשפעות הגופניות הכרוכות בשתיית אלכוהול ועוד. בחלק המעשי נלמדות כל דרכי ההגשה המקצועיות של משקאות הבר, שילובם עם משקאות קלים, תורת הערבוב והכנת קוקטילים, עבודה עם מערכת המזיגה מחבית ומערכת הקופה הממוחשבת. אגב, הקורס כולל טעימות של מעל ל-130 משקאות וקוקטילים שונים כי ברמן טוב צריך להכיר היטב את מה שהוא מוכר.

בנוסף, הקורס כולל סדנה אינטראקטיבית בתודעת שירות ומכירות ושם דגש על אינטליגנציה רגשית, תקשורת בינאישית, התנהגות בראיון, עבודה בצוות ואפיון לקוח.

המדריכים בקורס הינם מדריכים מקצועיים וותיקים שהשפיעו ומשפיעים על תרבות השתייה בארץ, מאחוריהם אלפי שעות בר,אלכוהול והדרכה. צוות ההדרכה מונה כ-30 מדריכים, שכולם ברמנים מנוסים. מעבר לצוות ההוראה הקבוע, ישנם מורים עם התמחויות בוויסקי, קפה,יין,בירות וכו'.

מעבר לזה – לרשות התלמידים והבוגרים עומד בר מיוחד, שמיועד לאימונים ותרגולים עצמיים.

ועבודה, יש?

מחלקת ההשמה של זמן אמיתי מצויה בקשר עם מאות ברים ועסקים מענף חיי הלילה ברחבי ישראל. בוגרי הקורס עוברים בסופו ראיון אישי והם מופנים לעבודה בענף על-פי העדפתם והתאמתם כברמנים. הזכאות להפניה לעבודה תקפה עבור בוגרי זמן אמיתי לכל ימי חייהם.
ברמן יכול להרוויח בערב בין 350 ל-700 ש"ח, בממוצע, כתלות במקום ובכישורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully