וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסירת דירות בפרויקט "רוטשילד 1" הזניקה את הכנסותיה של חבס פי 5 ל-425 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

15.11.2010 / 9:56

מנכ"ל חבס: "הנזילות שהצטברה תשמש את החברה לאיתור הזדמנויות במערב אירופה וצפון אמריקה"



, קבוצת הנדל"ן הפועלת בתחומי המגורים, המסחר והמשרדים, דיווחה היום על תוצאותיה העסקיות ברבעון השלישי של 2010, ומציגה זינוק בהכנסות ל-424.7 מיליון שקל - פי 5 לעומת הרבעון המקביל. הזינוק נובע מכך שהכירה בהכנסות ממכירת דירות בפרויקט נדל"ן בשדרות רוטשילד בת"א, בסך של כ-368 מיליון שקל.



בחברה מציינים כי סך המכירות בפרויקט זה הסתכמו בכ-793 מיליון שקל, וכי השלמת מסירת הדירות צפויה ברבעון האחרון 2010. בנוסף לכך, החברה רשמה הכנסות של 173 מיליון שקל ממכירת דירות בפרויקט yoo t.a., כאשר בפרויקט זה נותרו עוד כ-3% נוספים למכירה.



הרווח מהפעילות השוטפת הסתכם בכ-96.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-16.1 מיליון בלבד ברבעון אשתקד. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי של 62.3 מיליון שקל לבעלי המניות לעומת הפסד של 20.8 מיליון שקל ברבעון אשתקד. מה שעוד תרם לרווח הנקי של החברה היא ירידה של 17.2 מיליון שקל בהוצאות מימון נטו.







כמו כן, לחברה תזרים מזומנים חיובי מפעילותה השוטפת שהסתכם בכ-218.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-7.2 מיליון שקל בלבד בתקופה מקבילה. נכון לתקופת הדיווח, בקופת החברה היו מזומנים בסך 335.6 מיליון שקל.



אייל רגב, מנכ"ל קבוצת חבס, מסר: "אנו מציגים את תוצאות הרבעון, המשקפות בין היתר את ההכנסות והרווחיות הגבוהים מפרויקט 'שדרות רוטשילד 1'. סך המכירות בפרויקט, מחירי המכירה ושיעור הרווחיות, הינם חסרי תקדים. האסטרטגיה של הקבוצה היתה ועודנה ליזום פרויקטים משמעותיים בגודלם שבהם ניתן ליצור בידול וערך מוסף ובהתאם".



רגב הוסיף: "אציין כי יתרות הנזילות המשמעותיות שבידי החברה, ישמשו אותנו למימוש התוכנית האסטרטגית להרחבת הפעילות, ואנו פועלים ביתר שאת לאיתור הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן בישראל, במערב אירופה ולאחרונה אף בצפון אמריקה. אנו בוחנים בין היתר עסקות לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מקומיות בשווקים האמורים, וסבורים כי, בשנים הקרובות חלק משמעותי מהשקעותינו יופנה ליעדים אלו, במקביל לחיפוש המתמיד אחר עסקות והרחבת פעילות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully