וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרנקו מונה לסמנכ"ל מכירות פרטי של קבוצת קידום

עידו סולומון

15.11.2010 / 15:05

יורם אביגד מונה לסמנכ"ל היחידה העסקית גלידת שטראוס ביוניליוור ישראל ■ מאור אבגיל מונה למנהל מערך המכירות של בית ההשקעות תמיר פישמן ■ משה ברוקס מונה לסמנכ"ל הסחר של ניו-פארם ■ חיים קרן מונה למנהל כספים וחבר הנהלה בבית החולים לוינשטיין מקב



קובי פרנקו מונה לסמנכ"ל מכירות פרטי של קבוצת קידום



במסגרת התפקיד פרנקו יהיה אחראי על תחום המכירות הפרונטלי בקבוצה ובכלל זה מערך של 39 סניפים ושלוחות וכן על התחום המוסדי. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מרחב מכירות של פרטנר תקשורת. בעל תואר שני במינהל עסקים.



יורם אביגד מונה לסמנכ"ל היחידה העסקית גלידת שטראוס ביוניליוור ישראל



אביגד יחליף את שמוליק גולדברגר. אביגד עובד בחברה מ- 2006, שימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"ל חברת בייגל בייגל. בתפקידיו הקודמים שימש בין היתר כמנהל customer marketing בחטיבת המכירות של חברת יוניליוור, מנהל אגף שיווק ומכירות של מפעל הפיס וסמנכ"ל שיווק של חברת emi (מקבוצת aig). בעל תואר שני במנהל עסקים.



שגיא כהן מונה למנכ"ל gasngo



כהן שימש בעבר כמנהל המחלקה העסקית בפלאפון ומשם עבר לתפקידים בכירים בקבוצת פז. במסגרת זו , היה סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת פזומט. לפני כחמש שנים עבר שגיא לנהל את חברת אבן קיסר ארה"ב.



מאור אבגיל מונה למנהל מערך המכירות של בית ההשקעות תמיר פישמן



אבגיל הצטרף לפירמה בשנת 2009 כמנהל ערוץ שיווק ישיר. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנהל קשרי לקוחות ולאחר מכן כמנהל תחום שיווק ישיר בבית השקעות אי.בי.אי. וכן כיועץ השקעות בבנק אגוד.
בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות במימון ו mba במנהל עסקים עם התמחות בפרסום ושיווק וכן רישיונות לייעוץ/שיווק השקעות מטעם הרשות לני"ע ויעוץ ושיווק פנסיוני מטעם משרד האוצר.



משה ברוקס מונה לסמנכ"ל הסחר של ניו-פארם



ברוקס שימש ב-7 שנים האחרונות כמנהל חטיבת המכירות בחברת "כמיפל". בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת דרבי.



איציק פנסו מונה למנכ"ל רשת הנסיעות פלאנטו



פנסו יחליף את עמוס סרי לוי. פנסו שימש כמנכ"ל דיזנהויז יוניתורס ולפני כן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה. כמו כן, שימש סמנכ"ל בבנק יהב מקבוצת בנק הפועלים. בוגר תואר שני במנהל עסקים.



אלונה חנונוב מונתה למנהלת שיווק ופרסום של רשת האופנה "תמנון"



חנונוב עובדת 5 שנים ברשת תחילה כמוכרת ולאחר מכן כאחראית משמרת בחנות הדגל של החברה, בקניון מלחה בירושלים. בוגרת תואר ראשון בתקשורת חזותית ב"בצלאל".



לימור שני מונתה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ופרויקטים בסוויספורט



קודם לכן מילאה שני מגוון תפקידים בחברת ארקיע ובחברת ממן.



מינויים חדשים בזירוקס ישראל



■ דורון מלמד, מנהל תחום אופיס בזירוקס ישראל, קודם לתפקיד במטה האזורי של זירוקס ויהיה אחראי על הטמעת שרות חדש של זירוקס הנקרא xpps,(xerox partner print services). הצטרף לזירוקס ישראל בשנת 2004 כמנהל שיווק ומוצר בחטיבת האופיס ובשלוש השנים האחרונות כיהן כמנהל תחום האופיס.



■ תחליף אותו בתפקיד עינב מדינה שמונתה לסמנכ"ל תחום אופיס. הצטרפה לזירוקס ישראל בשנת 2004, עם ניסיון עשיר של 11 שנים בענף ההדפסה הדיגיטלית. בשלוש השנים האחרונות הייתה אחראית על הקשר עם השותפים העסקיים והמשווקים המורשים של זירוקס ישראל בתפקידה כמנהלת ערוצים בחברה.



■ מינוי נוסף בזירוקס ישראל הוא של שמעון שלגי, לתפקיד מנהל מפיצים בתחום אופיס.
שלגי, שהצטרף לזירוקס ישראל בשנת 2007, יהיה אחראי בתפקידו על ניהול תחום מכונות צילום בזירוקס ישראל.



ד"ר ניקולאס האריס מונה לראש המחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה במכללת אורט בראודה להנדסה בכרמיאל



ד"ר האריס שימש כחוקר-אורח ב-laboratory of viral diseases niaid, nih, usa, ועם שובו לארץ עבד כחוקר בכיר בחברה הביוטכנולוגית qbi. הוא הקים וניהל מעבדה לביולוגיה מולקולרית לחקר סרטן המעי הגס במחלקת גסטרו במרכז הרפואי ע''ש סורסקי בת"א, ובהמשך ניהל את מעבדת היחידה להשתלת דם ומוח עצם במוסד זה. שימש בעברו כמייסד-שותף ומנהל מו''פ בחברות הביוטכנולוגיות rimonyx pharmaceuticals, ltd.
ו-protagonists ltd. ברחובות. חברות אלה גילו ופיתחו תרופות חדשות כימיות וביולוגיות למחלות דלקתיות כגון דלקת מעי הגס ודלקת פרקים.
בעל תואר ראשון בביוכימיה מ-university of stirling ובהוראה (dip.ed) מ-glasgow university; תארים שני ושלישי בביולוגיה מולקולרית של סרטן ממכון ויצמן למדע ברחובות.



ארז אהרוני מונה למנהל תחום המסעדות בחנות איקאה בראשון לציון



אהרוני מחליף את אורן הקר, שמונה לתפקיד מנהל תחום המכירות בחנות נתניה.



נדב בריח מונה לסמנכ"ל חברת נווה העיר ייזום ושיווק פרויקטים



בריח החל את דרכו בחברה בשנת 2003, כמנהל מכירות מרחבי. בעל תואר ראשון ושני במשפטים, ובעל רישיון לתיווך במקרקעין.



חיים קרן מונה למנהל כספים וחבר הנהלה בבית החולים לוינשטיין מקבוצת הכללית



קרן מחליף בתפקידו את דוד עזרא. קרן, רו"ח במקצועו, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר שני בניהול מערכות בריאות מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בתפקידו הקודם כיהן כעשר שנים כמנהל הכספים של המרכז הרפואי קפלן ועוד קודם לכן שימש כסמנכ"ל כספים של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל.



ברי סביר מונתה לתפקיד מנכ"ל חברת toolbox



אברך תחליף את רונן אברך, המנכ"ל והבעלים שיוצא לנהל את הזרוע הבינלאומית של toolbox. שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת ycd ומילאה תפקידי ניהול רבים לאורך זמן בחברת פרטנר וקודם לכן אף הקימה את awacs.



אשל ארמוני מונה למנכ"ל עיריית כפר-סבא



ארמוני שירת במוסד במשך 23 שנה, במגוון תפקידי שטח ומטה בארץ ובחו"ל. בעל תואר ראשון בהיסטוריה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים. בימים אלו הוא מסיים תואר שני נוסף, בפילוסופיה של הדתות. בנוסף לפעילותו המקצועית מכהן ארמוני בוועד המנהל של עמותת "נירים", עמותה אשר שמה לה למטרה להיות נושאת הדגל של חינוך למצוינות בקרב נוער שנשר ממסגרות פורמאליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully