וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה לטבע בניסוי בתרסיס תוך אפי לטיפול בנזלת אלרגית

יורם גביזון

15.11.2010 / 16:24

לפי החברה, התרסיס שפיתחה הראה בניסוי בשלב ה-3 של הניסויים בבני אדם הקלה משמעותית בהשוואה לתרופת הדמה



חברת עשתה צעד לקראת צמיחה בשוק מוצרי מערכת הנשימה. החברה דיווחה ש-qnaze hfa, תרסיס סטירואידי לאף שפותח לטיפול בנזלת אלרגית עונתית, הראה בניסוי בשלב השלישי והמכריע של הניסויים בבני אדם הקלה משמעותית בהשוואה לתרופת הדמה.



תוצאות הניסוי הוצגו בכנס השנתי של הקולג' האמריקאי לאלרגיה, אסתמה ואימונולוגיה בפניקס שבאריזונה. התוצאות הראו שמתן התרסיס בצורה לא נוזלית עמד בכל שלבי היעילות הראשוניים והשניים, ושרמת הבטיחות של המוצר דומה לתרופת הדמה.



בנוסף לשלב השלישי של הניסוי בנזלת אלרגית עונתית, טבע בוחנת כיום את בטיחותו ואת יעילותו של qnaze לטיפול בנזלת אלרגית רב שנתית. ניסויים אלו טרם הושלמו.



תרסיסים סטירואידים תוך אפיים משמשים לרוב לטיפול ראשוני בנזלת אלרגית. כיום הסטירואידים התוך אפיים היחידים הם מוצרים עם ספריי נוזלי או רטוב בעוד שפורמולציות של תרסיס יבש ירדו מהמדפים בארה"ב בעקבות החלטת ה fda להסיר את כל המשאפים המונעים על ידי גז cfc שפוגע בשכבת האוזון. qnaze מבוסס על פורמולצית תרסיס יבשה שמונעת על ידי חומר דחף ידידותי לסביבה.



שוק התרסיסים התוך אפיים מוערך על ידי טבע ב-3.15 מיליארד דולר לשנה. החברה צופה שמכירות קטגוריה זו יצמחו ל 3.4 מיליארד דולר ב-2015.

טבע הגדירה כיעד, בתוכנית חומש שפירסמה לפני שבועיים, להגדיל את מכירותיה בתחום מוצרי מערכת הנשימה ממיליארד דולר ב-2010 ל-2.4 מיליארד דולר ב-2015 כשהמכירות של מוצרים אלו בארה"ב יגדלו מ-600 מיליון דולר ב-2010 ל-1.3 מיליארד דולר ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully