וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחר האג"ח מיכאל פוליצר מואשם בקבלה במרמה של 720 אלף שקל

עמית בן-ארויה

15.11.2010 / 17:18

לפי כתב האישום, פוליצר ניצל את חשבונות החברה כדי לבצע בהן עסקות בעשרות מיליוני שקלים



כתב אישום הוגש אתמול לבית משפט השלום בתל אביב נגד סוחר האג"ח מיכאל פוליצר בגין קבלה במרמה של 720 אלף שקל. פרקליטות מיסוי וכלכלה מייחסת לפוליצר עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, ורישום כוזב במסמכי תאגיד.



פוליצר, משנה לשעבר למנכ"ל החברה המרכזית לשירותי בורסה, חברה בת של מגדל שוקי הון, עבד בחברה ב-2006-1993. ב-2004 מונה למשנה למנכ"ל והיה אחראי על חדר המסחר בתחום האג"ח. אז, כך נטען, פתח חשבון על שם גיסו, שמעון ליפינר, אך הוא היה זה שפעל בחשבון על פי שיקול דעתו וברווחים חלקו השניים. בחשאי, כך עולה מכתב האישום, נצברו רווחים בחשבון כשלאחר מס נותר רווח נקי לשניים של 430 אלף שקל, כמתוך סכום זה קיבל פוליצר 300 אלף שקל.



הנאשם רתם את חשבון הנוסטרו וחשבון המעבר של החברה כדי להעביר רווחים לחשבון זה. לפי כתב האישום, פוליצר ניצל את חשבונות החברה כדי לבצע בהן עסקות בעשרות מיליוני שקלים ולייצור רווחים עבור החשבון שלו ושל גיסו. האישום מייחס לפוליצר פעילות עניפה של קנייה ומכירה בניירות ערך תוך יצירת רווחים בחשבון על חשבון החברה המרכזית, כאשר הוא מייחס לחשבון רק עסקאות שהניבו רווח כספי.



הפרקליטות מיוצגת על ידי עו"ד יהודית תירוש-גרוס. עו"ד אלון רון מסר בשם פוליצר כי מדובר ב"סכסוך עבודה שמטרתו היתה לפטר את פוליצר והפך בצורה די אומללה לתיק פלילי. המעשים אינם פליליים ונתמודד עם העניין בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully