וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בין נציגי העובדים באל על להסתדרות על תנאי העסקתם של אלף עובדים

זוהר בלומנקרנץ

15.11.2010 / 21:26

מזכ"ל נציגות העובדים: "נראה לי כי ההסתדרות במקום לייצג את האינטרסים של העובדים בוחרת לפגוע בהם"



מחלוקת קשה בין נציגות עובדי אל על להסתדרות, נחשפה הערב (ב') בעניין המשך העסקתם של עובדי חברה זמניים. מדובר בכאלף עובדים זמניים אשר החברה מעסיקה וקולטת מדי שנה.



מזכ"ל נציגות העובדים, יוסי לוי, מותח בקורת חריפה על יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, על שהסכים לטענתו, לדרישתה של ההנהלה, להאריך מחמש לעשר שנים את משך העסקתם של העובדים הזמניים, בתנאי שכר גרועים יותר.



לדברי לוי, "מדובר בפגיעה בציבור העובדים אשר במקום לקבל קביעות ושכר בהתאם, יאלצו להמשיך ולעבוד בתנאי עבדות. לא מדובר בטכנאים אלא בעובדים בדירוג המנהלי. הסכמת ההסתדרות היא לא על דעתה של נציגות העובדים. נראה לי כי ההסתדרות במקום לייצג את האינטרסים של העובדים בוחרת לפגוע בהם".



לדבריו, אין הוא מתנגד להמשך העסקתם של העובדים הזמניים אך לא בתנאי שכר נמוכים מאשר עובדי החברה הקבועים. "הצעתי אפילו שיאריכו את זמן העסקתם של העובדים הזמניים עד לשבע שנים כאשר בתום אותם שנתיים תוכל ההנהלה לפטרם. אך לא מוכן להקשיב לי", אמר.



יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר בשיחה ל-themarker את טענותיו של מזכ"ל נציגות עובדי אל על ואמר, כי "לא אתן לעובדים זמניים ללכת הביתה. אני אמחק מהלקסיקון את הביטוי 'דצמבר השחור' שבו עובדים זמניים מצאו עצמם בלא תעסוקה. ההסתדרות תייצג את עובדי אל על עם נציגות העובדים או בלעדיה. בכל מקרה, לא הסכמתי עדיין על דבר. המבחן יהיה בתוצאה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully