וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפט הגדיל אחזקותיו בבנקים ברבעון השלישי; צמצם האחזקות בנייקי ובקומקאסט

סוכנויות הידיעות

16.11.2010 / 8:47

באפט אמר ל"פורצ'ן" כי טוד קומבס, שמונה לנהל את השקעות ברקשייר התאוויי ינהל בתחילה 2-3 מיליארד דולר



המשקיע המיליארדר וורן באפט הגדיל את אחזקותיו בבנקים ברבעון השלישי, והקטין במקביל את אחזקותיו בקמעונאיות וחברות נוספות - כך עולה מהדו"ח הרבעוני שהגישה חברת האחזקות של באפט, ברקשייר התאוויי, לרשות לני"ע בארה"ב (sec).



הדו"ח הצביע על מספר שינויים שערכה ברקשייר התאוויי בתיק המניות שלה בארה"ב, אשר מסתכם ב-48.6 מיליארד דולר. בנוסף, חשף באפט אתמול פרטים בנוגע ליורשו בניהול השקעות החברה, טוד קומבס, אשר על מינויו הודיע בחודש שעבר.







ההשקעה הבולטת ביותר של ברקשייר ברבעון השלישי היתה רכישת כמעט 2 מיליון מניות בבנק אוף ניו יורק מלון. ברקשייר גם הרחיבה את הנתח שלה בבנק ולס פארגו ל-336.4 מיליון מניות. החברה גם הגדילה את הנתח שלה בחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון.



ברבעון השלישי מכרה ברקשייר את הנתח שלה בקמעונאית הום דיפו, אשר הסתכם ב-2.8 מיליון מניות, את הנתח שלה בסוכנות המכוניות קאר-מקס, שהיקפו היה 7.7 מיליון מניות, 6 מיליון מניות ב-nrg אנרג'י ו-10.8 מיליון מניות במובילת האשפה ריפבליק סרוויסס.



החברה גם הקטינה את אחזקותיה בכמה חברות גדולות. הנתח של ברקשייר בענקית הכבלים קומקאסט הצטמצם ל-187 אלף מניות לעומת 12 מיליון מניות ברבעון הקודם. בנייקי הקטין באפט את הנתח שלו ביותר ממחצית - מ-7.6 מיליון מניות ל-3.6 מיליון. הנתח של החברה בענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל המשיך להצטמצם, מ-78.1 מיליון מניות ברבעון הקודם ל-76.8 מיליון ברבעון הנוכחי.



מלבד תיק ההשקעות של ברקשייר, התגלו פרטים נוספים אתמול בנוגע לטוד קומבס, אשר צפוי לנהל את מרבית השקעותיה של החברה. באפט אמר למגזין "פורצ'ן", כי קומבס ינהל 3-2 מיליארד דולר כשייכנס לתפקידו בשנה הבאה.



באפט הודיע בחודש שעבר על מינויו של קומבס, מנהל קרן גידור בן 39, לניהול ההשקעות של החברה, אשר כוללות 57.6 מיליארד דולר במניות, 36.4 מיליארד דולר באג"ח ותיק נגזרים בשווי של יותר מ-60 מיליארד דולר, נכון לסוף הרבעון השלישי. בעת ההודעה אמר באפט כי קומבס ינהל חלק גדול מתיק ההשקעות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully