וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניפר נטוורקס סוגרת מרכז הפיתוח בישראל ומפטרת כ-50 עובדים

גיא גרימלנד

16.11.2010 / 12:33

נראה שג'וניפר העולמית החליטה שאין צורך להמשיך לפתח אותם את קו מוצריה בתחום הגנה ל-VOIP בישראל



חברת התקשורת ג'וניפר נטוורקס סוגרת את מרכז הפיתוח בישראל ומפטרת כ-50 עובדים. על פי הערכות, בשוק הפיתוח של קו המוצרים שפותח בישראל הוטמע במוצר כללי אחר של ג'וניפר ולא היה צורך בהמשך הפיתוח שלו מישראל. המרכז הישראלי עסק בפיתוח פתרונות הגנה ל- voip על בסיס טכנולוגית session border control. כעת נראה שג'וניפר העולמית החליטה שאין צורך להמשיך לפתח אותם בישראל.



הצעד הנוכחי מעט מפתיע אך לא בלתי צפוי. בחודשים האחרונים נראה שהיי-טק הישראלי מתאושש וגלי הפיטורים היו שייכים לנחלת העבר. או לפחות לתקופת שנת 2008 – סוף 2009. ימי המשבר הכלכלי. לא ברור האם סגירת מרכז הפיתוח בישראל קשורה להשפעות המשבר הכלכלי או שמא מדובר בצעד שהתקבל ללא קשר לכך. כך או כך, הוא מצדיק את הטענה של בכירי ההיי-טק הישראלי הגורסים שאסור שענף היי-טק הישראלי יכיל אך ורק מרכזי פיתוח זרים ההמעסיקים מהנדסים. שכן הללו נסגרים במהירות כשהתאגידים הבינלאומיים מחליטים לסגור פיתוחים או להעביר אותם למזרח הרחוק. מרכז הפיתוח של ג'וניפר נטוורקס בהרצליה הוקם על בסיס רכישת חברת הסטארט-אפ ישראלית קאגור נטווררס ((networks kagoor) שעסקה בתחום פתרונות בקרת גבולות לרשתות voip. החברה נרכשה בשנת 2005 תמורת 67.5 מיליון דולר במזומן.



פתרון בקרת הגבולות של קאגור מותקן בגבולות שבין שתי רשתות voip (למשל, הרשת הארגונית והרשת של ספק התקשורת החיצוני), ופותר בעיות קריטיות הנוצרות במעבר בין הרשתות כגון זליגת מידע מרשת אחת לאחרת, ושמירה על איכות המידע העובר ביניהן. כמנהל מרכז הפיתוח בישראל שימש דודי אילן שהגיע אליה לאחר שעזב את סיסקו בעקבות שערוריית ההנחות.

ג'וניפר נטוורקס נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול jnpr. שווי השוק שלה עומד על 17.9 מיליארד דולר. ההכנסות שלה בשנת הכספים האחרונה הסתכמו ב-3.3 מיליארד דולר וברווח נקי של 119 מיליון דולר.
מג'וניפר נטוורקס העולמית נמסר בתגובה: "לג'וניפר נטוורקס מחוייבות ללא פשרות לאזור זה והיא ממשיכה לחפש הזדמנויות לצמיחה בישראל. סגירת אחד ממרכזי הפיתוח שלנו קשורה אך ורק למעבר שביצעה החברה לגישה מווכנת שותפים בתחום פתרונות ה- session border control. אנו עובדים בצמידות ללקוחות שלנו על מנת ליישם תכנית מעבר חלק לאופן העבודה החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully