וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית קן הודיעה במפתיע על סיום תפקידה

הממונה על הגבלים עסקיים הודיעה לשר התמ"ת כי ברצונה לפרוש. קן מכהנת בתפקיד מזה שש שנים, וכהונתה אמורה לפוג רק בנובמבר 2011. היא ככל הנראה תישאר בתפקיד מספר חודשים בודדים

הממונה על הגבלים עסקיים, רונית קן, הודיעה היום (שלישי) לשר התמ"ת, בנימין בן אליעזר, על רצונה לסיים את כהונתה. רונית קן אמרה לאחר ההודעה, כי "נפלה בחלקי זכות גדולה להוביל את רשות ההגבלים העסקיים בתקופה כלכלית סוערת להישגים בתחום התחרות לטובת הצרכן הישראלי והמשק בכללותו". קן מכהנת בתפקיד מזה שש שנים, וכהונתה אמורה לפוג רק בנובמבר 2011. ככל הנראה, קן תישאר בתפקיד חודשים בודדים נוספים עד למציאת מחליף.

בן אליעזר הודה לקן על תרומתה לקידום התחרות והגנת הצרכן בישראל ואמר כי "בשנים האחרונות הצליחה הרשות להגבלים עסקיים לקדם אכיפת החוק, שמירה על התחרות ורווחת הצרכן. התחרות היא אחת מהדרכים להתמודד עם המשבר הכלכלי ועל כן תפקיד הרשות הוא מרכזי וחשוב במיוחד בימים אלו - רונית הצליחה להשיג הישגים משמעותיים גם בתחום זה?.

קן היא האשה הראשונה אשר מונתה לתפקיד הממונה על הגבלים עסקיים בשנת 2005 וזוהי השנה השישית והאחרונה לכהונתה. טרם מינויה, כיהנה כסמנכ"ל לסחר חוץ במשרד התמ"ת וכנספח מסחרי בשגרירות ישראל בלונדון. במהלך כהונתה, קידמה את רשות ההגבלים העסקיים במישור הניהולי והארגוני, העצימה את יכולותיה בתחום החקירות והובילה לשורה של הישגים בתחום התחרות לרווחת הצרכנים והמשק.

הנושא המרכזי שקודם על ידי קן במהלך כהונתה היה בשנת 2009, אז קבעה כי התקיימו הסדרים כובלים בין חמשת הבנקים הגדולים בישראל שעניינם העברת מידע הנוגע לעמלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully