וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנסיעות המקוונת הגדולה בעולם מרחיבה את הזמנות חדרי המלון עבור בתי מלון בישראל

עירית רוזנבלום

16.11.2010 / 14:03

מאות אנשים צפויים להשתתף בסמינר של Expedia לניהול ההכנסות לבתי מלון



expedia, inc.‎, חברת הנסיעות המקוונת הגדולה בעולם, פירסמה היום נתונים חדשים שמצביעים על גידול של 28% בהזמנות חדרי מלון בישראל באמצעות יותר מ-‏90 אתרי אינטרנט של expedia ו-hotels.com‎ בלמעלה מ-‏60 מדינות ברחבי העולם. המספר הרב ביותר של הזמנות חדרי מלון בישראל נעשה דרך אתרי expedia ו-hotels.com בארצות הברית, בריטניה וצרפת.



"אנחנו עובדים באופן הדוק עם יותר ויותר שותפים מתעשיית המלונאות בישראל כדי לסייע להם להגיע למיליוני המטיילים שמזמינים נסיעות באתרי האינטרנט הבינלאומיים שלנו", אמר דייגו לופודו, מנהל תחום ניהול שווקים ב-expedia באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "יחד עם שותפת הנסיעות המקומית שלנו בישראל, חברת igt international group travel, בנינו צוות מקומי ובינלאומי שמספק לשותפינו בישראל את תמהיל המידע הטוב ביותר על שווקים אשר קיים בתעשיית הנסיעות המקוונת".



עם זאת, מלונות רבים מישראל מחוברים גם לחברת booking.com, המספקת להם מספר ניכר של לינות. מספר בתי המלון הישראליים שחברו ל-expedia גדל בכמעט 20% ב-‏12 החודשים האחרונים. כיום, יותר מ-‏130,000 בתי מלון זמינים דרך expedia, אשר מטפלת ביותר הזמנות של חדרי מלון מאשר כל סוכנות נסיעות אחרת בעולם. עבור בתי מלון אלה, הצטרפות לשוק הנסיעות המקוון הבינלאומי של expedia פירושה חשיפה לכמעט 60 מיליון מטיילים, שמחפשים ומזמינים נסיעות כל חודש, ופנייה לצרכנים ביותר מ-‏60 מדינות ברחבי העולם.



expedia פועלת ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וכן באסיה והאוקיאנוס השקט, צפון אמריקה ודרום אמריקה. החברה מעסיקה כיום צוות של חמישה מנהלים בתחום שוק המלונאות הממוקמים בתל אביב, אשר אחראים לעבודה עם בתי המלון ברחבי ישראל.



expedia תערוך פסגת מלונאות במלון שרתון בתל אביב ביום חמישי, 24 בנובמבר בשעה 11 בבוקר. כמעט 120 חברים בקהילת האירוח המקומית צפויים להשתתף באירוע, שבו expedia תציג מגמות עולמיות ומקומיות בתחום הנסיעות, בנוסף לאסטרטגיות עבור הבעלים והמנהלים של בתי המלון בישראל כדי להגדיל את ההכנסות בשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully