וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IBI על דו"חות HOT שיתפרסמו מחר: "צפויים אתגרים לאחר העברת השליטה"

יעל פטר

16.11.2010 / 15:18

"ההכנסה הממוצעת למשתמש במגזר הטלוויזיה צפויה להישחק ב-2 שקלים ובמגזר האינטרנט צפויה לעלות ב-2 שקלים"



האנליסט אורי ליכט מבית ההשקעות ibi חוזר היום על המלצתו הקודמת למניית על "ניטרלי" לקראת פירסומי דו"חות החברה מחר. מחיר היעד שנותן ליכט למנייה הוא 50 שקל, גבוה בכ-2% ממחיר הבסיס של המנייה הבוקר.



להערכת ibi, דו"חות החברה יהיו טובים. hot צפויה לשמור על יציבות בהיקף מנויי הטלוויזיה הרב ערוצית. זרוע האינטרנט צפויה לגייס 7 אלף מנויי אינטרנט חדשים וזרוע הטלפוניה צפויה לגייס 11 אלף מנויים חדשים.







ההכנסה הממוצעת למשתמש במגזר הטלויזיה צפויה להישחק בכ-2 שקלים בהשוואה לרבעון הקודם, אומרים ב-ibi, ומסבירים זאת בשל תום שידורי המונדיאל. בפעילות האינטרנט בית ההשקעות מצפה לצמיחה של 2 שקלים בהכנסה ממוצעת למשתמש, על רקע המשך הפריסה של הרשת החדשה של הוט, בדומה למה שניתן לראות בדוחות בזק.



ההכנסות המוערכות בדו"חות hot לרבעון השלישי של 2010 הם 806 מיליון שקל, צמיחה של 2.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ה-ebitda צפוי להסתכם בכ-200 מיליון שקל, והרווח הנקי ב-62 מיליון שקל.



לדברי ליכט, "hot עומדת בפני תקופה מעניינת, השליטה בחברה צפויה לעבור לידי פטריק דרהי שמודע לאתגרים הרבים ומביא עמו נסיון בינלאומי וקשרים אשר יכולים לעזור לחברה לממש את חזון החברה. הרשת החדשה נפרסה והאתגרים שבפניהם עומדת הוט ברורים לכולם. המאבק כעת יתנהל סביב הרשת שחברת חשמל רוצה לפרוס. כשעננה זאת תוסר, מניית הוט תוכל לרוץ קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully