וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד עם ללין העלה הרווח התפעולי של פוקס ל-25.2 מיליון שקל

יעל פטר

16.11.2010 / 16:13

הכנסות החברה עלו ב-53% ל-109.2 מיליון שקל; החברה סגרה כ-29 חנויות בשנה האחרונה



פירסמה היום את הדו"חות הכספיים של הרבעון השלישי לשנת 2010. הכנסות החברה עלו ב-53% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-109.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה עלה ל-25.2 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי שרשמה החברה ברבעון המקביל של 662 אלף שקל. הרווח הנקי של החברה לרבעון הוא 14 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 5.2 מיליון בתקופה המקבילה.



חברת פוקס עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות ביצור ושיווק בגדים ואביזרי אופנה בארץ ובחו"ל. החברה מחזיקה ב-50% בחברת בילי האוס, בעלת הזיכיון של המותגים billabong ו-reef המשווקות ביגוד ואביזרי ספורט בישראל. וכן ב-50% בחברת ללין נרות וסבונים המפעילה רשת חנויות בארץ ובחו"ל. פוקס מחזיקה גם ב-50% בחברת sacks המשווקת בגדים תחת מותג החברה.



העלייה במכירות החברה ברבעון נבעה מאיחוד עם החברה הבת ללין החל מהרבעון הראשון השנה. בנוסף העלייה נבעה מעליה במכירות לזכיינים בחו"ל בסכום של 13.3 מיליון שקל ועלייה במכירת חנויות החברה בישראל. החברה מציינת כי התקופה המקבילה הושפעה ממבצע "עופרת יצוקה" כאשר נסגרו מספר חנויות של החברה.



הוצאות התפעול של החברה עלו וכך גם הוצאות המכירה והשיווק, גם זאת כתוצאה מהאיחוד לראשונה של חברת ללין. עם זאת, חלה ירידה בשיעור ההוצאות ממכירות מכיוון שאלו הוצאות קבועות שלא השתנו במהלך התקופה. כתוצאה מגורמים אלו ומהעלייה בהכנסות, הרווח התפעולי של החברה עלה. העלייה ברווח הנקי נבעה מהעלייה במכירות וברווח התפעולי, בקיזוז הוצאות המימון של החברה עלו עקב שערוך מעסקאות ושערוך יתרות מט"ח.



כמות המזומנים שיצרה החברה מפעילותה השוטפת לרבעון עלו ב-58% ל-13.6 מיליון שקל והמזומנים בקופת החברה עלו ב-17% ל-52 מיליון שקל. היחס השוטף של החברה, המהווה מדד ליכולת החברה לפרוע את התחייבויותיה השוטפות הוא 3.37 המעיד על מצב טוב יחסית מכיוון שככל שערך זה גבוהה יותר הוא מצביע על יכולת טובה של החברה להחזיר את התחייבויותיה השוטפות.



בדו"חותיה רושמת החברה כי מספר החנויות בישראל הוא 154 בהשוואה ל-183 בתקופה המקבילה, ומספר החנויות ברוסיה היה ונשאר 8 חנויות. בתקופת הדו"ח תרמה החברה כ-330 מיליון שקל והעבירה סחורות ובגדים לארגוני רווחה ועמותות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully