וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד אקסלרוד, היועץ הפוליטי הבכיר של נשיא ארה"ב ברק אובמה, יעזוב תפקידו בסוף החורף

סוכנויות הידיעות

16.11.2010 / 16:17

אקסלרוד יוחלף על ידי מי שהיה מנהל הקמפיין של אובמה בבחירות לנשיאות ב-2008, דיוויד פלוף



דיוויד אקסלרוד, היועץ הפוליטי הבכיר ביותר של נשיא ארה"ב ברק אובמה, הודיע ביום ראשון בראיון לערוץ "פוקס ניוז" כי בכוונתו לעזוב את הבית הלבן בסוף החורף או תחילת האביב. אקסלרוד אמר כי ככל הנראה יחליפו בתפקיד מנהל הקמפיין של אובמה בבחירות ב-2008, דיוויד פלוף. "אני חושב שהוא יגיע לוושינגטון, שזה נהדר", כתב אקסלרוד ל"נשונל ג'ורנל" בדואר אלקטרוני, "אך הפורטפוליו שלו יהיה שונה במעט".



רבים העריכו כי פלוף יהיה זה שיחליף את אקסלרוד לכשזה יעזוב. אקסלרוד כבר אמר בעבר כי ככל הנראה יעזוב במהלך השנה, כדי להתחיל להכין את מירוץ אובמה לנשיאות בבחירות של 2012. מרבית העזיבות של בכירים בממשל אובמה בחודשים האחרונים היו מתוכננות. בנוסף, מקובל כי לאחר השנתיים הראשונות מתחלף חלק בלתי מבוטל מצוות היועצים של הנשיא. כעת, לאחר הבחירות לקונגרס, צפוי גל חדש של עזיבות.



בעת נאום הניצחון של אובמה ב-2008, הוא כינה את פלוף "גיבור אלמוני", שבנה את "הקמפיין הפוליטי המוצלח ביותר בתולדות ארה"ב, לדעתי". רבים העריכו כי פלוף יקבל אף הוא תפקיד בבית הלבן, אך פלוף בילה את מרבית השנתיים האחרונות בניהול akpd, חברת היעוץ הפוליטי שהקים אקסלרוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully