וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה: לשנות את הרכב הוועדה שתמנה את ראש מינהל התכנון החדש

שלומית צור

17.11.2010 / 6:48



>> עמותת אדם טבע ודין הגישה אתמול לבית המשפט העליון עתירה נגד שר הפנים אלי ישי ונציבות שירות המדינה בדרישה לשנות את הרכב ועדת האיתור שנבחרה לצורך איתור ראש מינהל התכנון במשרד הפנים. העמותה אף הגישה לבית המשפט בקשה לצו מניעה למניעת התכנסותה של הוועדה ותחילת עבודתה. הועדה נבחרה על ידי נציבות שירות המדינה כדי לאתר את מחליף מתאים לשמאי אסיף, ראש מינהל התכנון בשש השנים האחרונות, שסיים את תפקידו באוקטובר האחרון.

העמותה טוענת באמצעות עוה"ד אלי בן ארי ושלי לב כי החברים שנבחרו להיכלל בוועדת האיתור אינם האנשים המתאימים לתפקיד. לטענת העמותה, נציג הציבור בוועדה ד"ר חיים פיאלקוף, מנכ"ל משרד השיכון לשעבר שפרש רק באחרונה מהמשרד, אינו נציג ציבור של ממש. העמותה דורשת לבטל את מינויו ולמנות נציג ציבור שאינו רק בעל מומחיות בתחום התכנון, אלא גם בעל ניסיון מוכח של פעילות לאורך השנים מחוץ למסגרת השלטונית לקידום אינטרסים תכנוניים של כלל הציבור.



עוד דורשת העמותה לבטל את מינויו של אודי ניסן, הממונה על התקציבים במשרד האוצר, כחבר בוועדה העונה על ההגדרה "נציג בכיר ממשרד ממשלתי בעל מומחיות בתחום התכנון". לטענת העמותה, למרות תפקידו המקצועי של ניסן, הוא אינו מומחה בתחום התכנון.



נוסף להרכב הוועדה דורשת העמותה לבטל את דרישת הסף להגשת מועמדות לתפקיד הנוגעת להשכלה בהנדסה אזרחית, לאור היותה השכלה בסיסית וטכנית שאינה מקנה את הבסיס המקצועי והמעשי הנדרש לצורך מילוי התפקיד של ראש מינהל התכנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully