וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיילוט של מוזס: ynet יעלה השבוע סדרה קומית בהפקה עצמית

מאת איילה צורף ואופיר בר-זהר

17.11.2010 / 6:48

הסדרה "פיני", בת עשרה פרקים, היא צעד נוסף של בעלי "ידיעות אחרונות" ו-ynet להרחבת פעילותו בתחום התוכן הטלוויזיוני



>> אתר החדשות ynet ישיק השבוע סדרת תוכן חדשה שתהיה יריית הפתיחה בהפיכתו ליצרן תוכן בידורי-עלילתי, כך נודע ל-themarker. הסדרה, בשם "פיני" תכלול עשרה פרקים באורך מלא, תשודר באתר, ותהיה הראשונה מתוך כמה סדרות וחומרים בידוריים שעליהם עובד האתר בימים אלה.

האחראי על התחום ב-ynet הוא ערן טיפנבורן, המשנה לעורך הראשי של האתר. "ynet, המזוהה עם תוכן חדשותי, יתחיל לעסוק גם בתכנים בידוריים מצולמים - תחום שלא עסק בו עד כה. אתר אינטרנט טוב צריך לייצר לא רק תוכן חדשותי טוב, אלא גם תוכן בידורי", אומר טיפנבורן. לדבריו השקעה בסדרה מגיעה לכמה עשרות אלפי דולרים.



הסדרה "פיני" מלווה את חייו של פיני בן טובים, בחור צעיר מראשון לציון ומשוחרר טרי מצה"ל ששירת כטבח בקריה, שהחליט לנסות את מזלו ולעלות לראשונה בחייו על מטוס, וליהפך לשף מצליח בלונדון הקרירה. הסדרה פותחה בשנה שעברה על ידי תומר ברזידה, שגם משחק בתפקיד הראשי, אך עד כה לא נמכרה לגוף שידור. פרק הפיילוט שלה עלה בעבר ברשת.



האם ynet מנסה להפוך לערוץ טלוויזיה באינטרנט, מתחרה בזכייניות הטלוויזיה המסחרית?



"אנחנו מנסים להקיף את כל תחומי התוכן שמעניינים את הגולשים שלנו. כמו שערוצי הטלוויזיה מנסה לתת תוכן חדשותי לצד תוכן בידורי, אנחנו ניתן תוכן בידורי לצד תוכן חדשותי".



האם מדובר בפיילוט חד פעמי או שמדובר בהחלטה עקרונית להתחיל לייצר הפקות מקור לאינטרנט?



"זה לא פיילוט. יש לנו כבר פרויקטים נוספים שנמצאים בעבודה".



השקת הסדרה באתר באה בהמשך , הבעלים של "ידיעות אחרונות" המחזיקה ב-ynet, ארנון (נוני) מוזס, עתיד לצמצם בצורה משמעותית את אחזקותיו בחברת hot עד יוני 2011. צמצום האחזקות יאפשר לו להרחיב את אחיזתו בתחום התוכן המקומי, וייתכן שיעשה את דרכו חזרה לשוק הטלוויזיה המסחרית.



סנונית ראשונה של כניסת ידיעות לתחום התוכן הטלוויזיוני ניתן לזהות בהשקתו הקרבה של ערוץ הספורט one, שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. מדובר בדריסת רגל ראשונה של מוזס בתחום ערוצי הטלוויזיה בכבלים ובלוויין, כשלפי הערכות המגמה אף תתחזק בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully