וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

17.11.2010 / 6:48



מחדשים את מחלבת טרה - עו"ד נילי פלג-שפולנסקי >> שותפה במשרד רון גזית, רוטנברג ושות', ייצגה את חברת טרה בעסקה כוללת לרכישת שירותי תכנון, מערכות בקרה וציוד מחברה בינלאומית עבור המחלבה החדשה של טרה בפארק התעשייה נועם שליד נתיבות, בהיקף של עשרות מיליוני יורו.

מוסקוביץ-בובליל עם הפנים לחו"ל >> עוה"ד אביבית מוסקוביץ והרב צוריאל בובליל ממשרד מוסקוביץ-בובליל, המתמחה בדיני משפחה, פותחים סניף חדש בניו יורק בשיתוף פעולה עם משרד עוה"ד dukhan האמריקאי. השלוחה בניו יורק תטפל במסורבי גט, לרבות טיפול ביהודים שיש להם רכוש בישראל.



רוזנבוים תחליף את רונאל - עו"ד מיכל רוזנבוים >> שותפה במשרד רוגל, בן-עמי, רוזנבוים המתמחה בדיני רשויות מקומיות, התמנתה לתפקיד היועצת המשפטית של איגוד החברות העירוניות, המאגד את כל החברות הכלכליות של הרשויות המקומיות, עמותות עירוניות, חברות לפיתוח ותאגידים עירוניים. עו"ד רוזנבוים, המתמחה בדיני רשויות מקומיות ותאגידים עירוניים, מחליפה בתפקיד את עו"ד רונאל פישר.



ירון-אלדר מייעצת >> השותפים במשרד עוה"ד תדמור ושות' הקימו צוות מיוחד בראשות עוה"ד טלי ירון-אלדר המתמחה במיסוי, ירון גרופמן המתמחה בנדל"ן ויהונתן פינקלשטיין המתמחה במימון. הצוות ייקרא תדמור 38, והוא יעניק ייעוץ ופתרון כולל ליזמים ולבעלי הקרקע בפרויקטים של פינוי-בינוי ותמ"א 38.



בית ספר לטבחות במלונות דן >> עוה"ד רפאל מלמן ואסף אילוז ממשרד פירון ושות' ייצגו את רשת מלונות דן בעסקה להקמת בית ספר למקצועות הטבחות והקונדיטאות בתל אביב בשיתוף עם רשת אורט, במתחם אורט יד שפירא בדרום תל אביב. את רשת אורט ייצגה היועצת המשפטית שלה, עו"ד אביבה כינורי.



פירון וליטבק סגרו את התיק >> עוה"ד צבי פירון ואודי אפרון ממשרד מ.פירון ושות' ועו"ד רותי ליטבק ממשרד עיני ליטבק לזר ושות' ייצגו את מנכ"ל חברת מיקרומדיק טכנולוגיות, דוד סלומון, בהליכים לסגירת תיק מידע הפנים שנפתח נגדו באפריל השנה. פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה באחרונה כי החליטה לסגור את התיק בשל חוסר ראיות.



ספר חדש לחיים כ"ץ >> עו"ד ד"ר חיים כ"ץ (58), בעל משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה בתל אביב ובירושלים, הוציא באחרונה ספר חדש בשם "צוואות וירושות". הספר, שנכתב יחד עם בנו של המחבר, שמואל כ"ץ, מאפשר הצצה לעקרונות הירושה והצוואות, והוא הספר הרביעי שפירסם כ"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully