וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיקר בגלל המראה

אתר WiseBuy

17.11.2010 / 6:48

בדקנו



>> הנייד היוקרתי החדש של x300 - lg, הוא דק במיוחד ובעל עיצוב מעודן. הוא מגיע בתוך קופסה מהודרת עם כיסוי דמוי עור איכותי, שדי בהם כדי לנקר עיניים.

היתרון הגדול של הנייד הוא הקומפקטיות. המחשב שוקל 970 גרם ועוביו 1.05 ס"מ בלבד. העיצוב אלגנטי מאוד, עם טקסטורה מחוספסת עדינה במעטפת החיצונית, קווים מתעגלים קלות ומסגרת כסופה בצדי המחשב. יחד עם הפרופיל הדקיק - המראה מרשים.



מפרט המחשב שבדקנו כלל מעבד intel atom z550, זיכרון בנפח 1gb, מאיץ גרפי 500 gma, מסך בגודל 11.6 אינץ', כונן ssd בנפח 64gb, קישוריות fi-wi, בלוטות' ומצלמת רשת ומיקרופון מובנים. החומרה הזו אינה חזקה במיוחד, והביצועים בהתאם: המחשב התמודד היטב עם עבודה על מסמכי אופיס בשילוב עם גלישה באינטרנט, אך משימות מעט מורכבות יותר כמו צפייה בסרט hd או ריבוי משימות הקשו עליו מאוד. פעילות המחשב חרישית מאוד, אך הוא מתחמם לאורך זמן.



איכות הצבע וחדות הצפייה במסך טובות ובהירותו מספקת, אך בגלל הגימור המבריק הוא סובל מבעיה של השתקפויות בעת עבודה בחוץ. המקלדת בעיקר עושה רושם, אך השימוש בה בעייתי. המקשים קטנים ושטוחים מדי, ותגובתם אינה אופטימלית. גם העכבר מאוד לא יעיל - תנועת הסמן על המסך אינה תואמת את תנועת האצבע על המשטח והעכבר נע בכבדות ובאטיות.



מבחינת חיבורים יש כאן סט סטנדרטי לנטבוק, אם כי בהבדל אחד: חלק מהחיבורים נמצאים על יחידה נפרדת במקום על המחשב עצמו, מה שחוסך מקום ומשקל. הסוללה הדקיקה מספיקה לשעתיים וחצי עבודה בלבד, אבל עם הערכה תקבלו סוללה זהה נוספת.



בעד: דק וקל משקל, עיצוב אלגנטי ויוקרתי, שקט במיוחד.



נגד: ביצועים בינוניים, מקלדת ועכבר לא נוחים.



שורה התחתונה: כמו נעל עקב - אלגנטי מאוד ומשדרג כל הופעה, אבל לא נוח במיוחד. המקלדת והעכבר בעייתיים, הביצועים בינוניים וזמן הסוללה אינו מרשים. הוא יתאים למי שהפרוטה בכיסו והסטייל בראש מעייניו, ושזקוק לשימושים בסיסיים ומזדמנים בלבד.



ציון:



7.9



6,570



שקל



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully