וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

120 אלף תוכניות חיסכון במותג "דן חסכן" נפתחו בבנק הפועלים בשנה האחרונה

מאת אתי אפללו

17.11.2010 / 6:48

הפועלים מקדם כמה סוגי תוכניות חיסכון תחת המותג. סכום ההפקדה הממוצע בתוכניות שנפתחו הוא 470 שקל בחודש



>> בנק הפועלים ממשיך לקדם את המותג דן חסכן, הפונה לילדים. הבנק משיק חשבון חיסכון, על שם הילדים, שבו יוכלו להפקיד גם מטבעות שחסכו באמצעות מכונות הפקדה מיוחדות שיוצבו ב-30 קניונים ברחבי המדינה - נוסף על הפקדות שיוכלו ההורים לבצע לחשבון באמצעים הרגילים (הפקדות והעברות) בסניפים ובערוצים הישירים.

קידום החשבון יתבצע גם באמצעות אתר אינטרנט המותאם לילדים, שבו יוכלו לתכנן את השימוש העתידי בחסכונות ולבחור את יעדי החיסכון. המטרה היא להקנות לילדים הרגלי חיסכון מגיל צעיר. הילדים לא יוכלו לבצע פעולות בנקאיות בחשבון - את הפעולות יבצעו רק הוריהם. החשבון יהיה פטור מעמלות.



הפועלים מקדם כמה סוגי תוכניות חיסכון במיתוג דן חסכן בשנה האחרונה, והבנק מדווח כי נפתחו במסלולים אלה 120 אלף תוכניות חיסכון עם סכום הפקדה ממוצע של 470 שקל לחודש.



כעת מצרף בנק הפועלים שתי תוכניות נוספות לילדים. מדובר ב"דן חסכן ח"י לתינוק" - תוכנית חיסכון שקלית (לא צמודה למדד), המשלבת הפקדה בהוראת קבע עם הפקדות מזדמנות לתקופה של 18 שנה, הכוללת תחנות יציאה בתום שלוש שנים וכל חצי שנה לאחר מכן. ההפקדה החודשית המינימלית היא 100 שקל. בתוכנית זו נותן הפועלים "מענק כפליים" - מענק בסכום כפול מסכום הוראת הקבע הממוצעת, בתנאי של צבירת 180 הפקדות לפחות ומשיכה בתום מלוא תקופת החיסכון. הריבית בתוכנית זו היא פריים פחות 1.9%.



התוכנית השנייה היא "דן חסכן למשפחה" - תוכנית חיסכון שקלית (לא צמודה למדד) בהוראת קבע בלבד עם ריבית קבועה, לתקופה של שש שנים עם תחנות יציאה בתום שנתיים וכל חצי שנה לאחר מכן. ההפקדה החודשית המינימלית היא 100 שקל. הריבית בתוכנית היא 2.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully