וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח התפעולי של נצבא נשאר יציב על 120 מיליון שקל; ההכנסה התפעולית מנכסים מניבים קפצה ב-25%

יעל פטר

17.11.2010 / 10:02

כתוצאה מעלייה בהכנסות משכירות ומכירת נכסים בישראל, עלו הכנסות החברה ב-12% ל-118.3 מיליון שקל



חברת הנדל"ן פירסמה היום את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2010. הכנסות נצבא עלו ב-12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-118.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה נשאר יציב על 120 מיליון שקל, ובשורה התחתונה הרווח הנקי המיוחס לבעלי החברה ירד ב-2% בהשוואה לתקופה המקבילה ל-116.4 מיליון שקל.



נצבא הינה חברת נדל"ן העוסקת באמצעות החברות הבנות והקשורות ביזום, השכרה ואחזקה של נכסים בארץ ובחו"ל. החברה עוסקת גם בתחום הבנייה למגורים והיא מקימה ומוכרת יחידות דיור בארץ. ההכנסה התפעולית של החברה מנכסים מניבים (noi) עלה ב-25% ל-300. ההון העצמי המיוחס לבעלי החברה עלה ב-22% ל-2.5 מיליארד שקל.



הכנסות החברה מהשכרת נכסים בישראל ומכירת דירות לרבעון גדלו בכ-80 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה. העלייה נבעה, בין היתר, מאיחוד לראשונה של דו"חות התחנה המרכזית החדשה בסכום של 29 מיליון שקל מרכישת מתחם סינמה סיטי שתרמה 31 מיליון שקל לעלייה ומרכישת 50% מנכס דיוולופר באשקלון שתרמה 7 מיליון שקל נוספים. כמו כן, הושפעו הכנסות החברה מהמדד ומעלייה בדמי השכירות. הכנסות החברה ממכירת דירות עלו כתוצאה מפרויקט החברה המכונה פרויקט רכס חלילים.







ה-noi והרווח התפעולי של החברה עלו כתוצאה מרכישת נכסים חדשים ועלייה בכמות הדירות שנמכרו. כמו כן, חלה עלייה בשווי הוגן של נדל"ן של 58% ל-67.1 מיליון שקל אשר תרמה אף היא לעלייה ברווח התפעולי. עליית הערך בנכסי הקבוצה נבעה בעיקר מ-2 נכסים - התחנה המרכזית בנתניה וקניון הסיטי באשדוד. עלייה נרשמה גם בדמי השכירות בגין 12 נכסי תחבורה.



כמות המזומנים מפעילות שוטפת של החברה עלו בכ-60% ל-133.2 מיליון שקל והמזומנים בקופת החברה עלו פי 3.3 ל-69.3 מיליון שקל. החברה תשלם בשנה הקרובה לבעלי האג"ח ולבנקים כ-177 מיליון שקל.



נכסי החברה כוללים 96 נכסים מניבים בשטח כולל של מיליון מ"ר. נכסיה פזורים ברחבי הארץ מרביתם בערים הגדולות במרכז הארץ ובאזורים מבוקשים. החברה חתמה באפריל השנה על תוכנית משותפת עם משרד התחבורה לשיפוץ התחנה המרכזית בנתניה והתחנה המרכזית בבאר שבע. לחברה פרויקט מגורים ומסחר בראשון לציון בו נמכרו 153 דירות מתוך 156 דירות. שווייה של נצבא הוא 2 מיליארד שקל.



ביולי השנה העלתה חברת הדירוג מעלות את דירוג החברה ואיגרות החוב של החברה ברמה אחת לaa- עם אופק יציב. האג"ח הוא בהיקף של 300 מיליון שקל וישמש לפרעון חוב פיננסי קיים של נצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully