וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני הרצליה עותרים נגד רשות השידור: "פרסמו מכרז למתן שירותי HD"

אופיר בר-זהר

17.11.2010 / 10:46

אולפני הרצליה טוענת כי זהו הליך לא תקין שהזוכה במכרז על המונדיאל ממשיך לשמש ספק הניידות של הרשות



אולפני הרצליה הגישה הבוקר (ד') עתירה מינהלית נגד רשות השידור בבית המשפט המחוזי בירושלים, ובו היא דורשת מהרשות לפרסם מכרז למתן שירותי hd. לפי טענת אולפני הרצליה, מי שמספקת כיום את שירותי ה-hd לרשות, בהיקף של מיליוני שקלים בשנה, היא חברת מזמור הפקות, אשר זכתה במכרז למתן שירותי hd במסגרת שידורי המונדיאל.



באולפני הרצליה טוענים כי לאחר סיום המונדיאל הוארכה והורחבה ההתקשרות עם חברת מזמור, כך שהיא מספקת כיום את מלוא השירותים לשידורי ה-hd במסגרת ליגת העל, למשל, וכן בשידורים נוספים בערוץ ה-hd של הרשות. באולפנים מזכירים כי הרשות קיבלה מימון מהאוצר בשווי של כ-10 מיליון שקל.



עוה"ד אורי פרימו, חיים וינטרוב ועמיר הורוביץ, טוענים בשם באולפני הרצליה כי "בניגוד לדין, רשות השידור לא הוציאה מכרז להסדרת שידור והפקת התוכניות באיכות hd. הרשות שוכרת ניידת שידור של המשיבה 2 (מזמור הפקות), מדי יום, על בסיס המכרז הישן אשר במרכזו עמדו שידורי המונדיאל שהסתיימו כבר בתחילת יולי 2010". כמו כן טוענים באולפנים כי מזמור הפקות נשכרה לטובת ביצוע השידורים מליגת העל, זאת למרות שאולפני הרצליה זכתה במכרז ייעודי בעניין.



לטענת החברה, "העתירה מצביעה על מצב קיים שהינו בלתי סביר ובלתי חוקי, שבו שירותים בהיקף משמעותי ביותר, שהם תולדה של החלטה תקדימית, ניתנים ללא מכרז". אולפני הרצליה מבקשת מבית המשפט כי יורה על קיום מכרז למתן שירותים אלה, וכן שיקבע דיון דחוף בעניין.



טרם התקבלה תגובת רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully