וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירלנד של פישמן צימצמה את ההפסד התפעולי ל-1.4 מיליון דולר ברבעון

ליאור זנו

17.11.2010 / 11:32

החברה מציגה קיטון של 8.5% בהכנסותיה משכירות שהסתכמו ב-3.8 מיליון דולר



חברת הנדל"ן מירלנד, המרכזת את פעילות הנדל"ן של אליעזר פישמן ברוסיה, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2010 ולתשעת החודשים הראשונים השנה.



מירלנד מציגה קיטון של 8.5% בהכנסותיה הרבעוניות, שרשמה מהשכרת נכסים והסתכמו ב-3.8 מיליון דולר. החברה רשמה עלייה של 300 אלף דולר בדמי הניהול שגבתה, כך שסך כל הכנסותיה ירדו קלות ב-2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-4.4 מיליון דולר.



לקיטון בהכנסות מתייחסים במירלנד כ"זמני" ומסבירים כי הוא נבע בעיקר משריפה שארעה באחד הבניינים של פרוייקט mag שלה, שקיזז את הגידול משטחים אחרים שהושכרו באותו הפרוייקט ובפרוייקט hydro.



ברבעון השלישי רשמה מירלנד ירידה חשבונאית של 244 אלף דולר בשווים ההוגן של הנכסים שברשותם. זאת, לעומת ירידה של 6.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. סעיף חשבונאי זה, השפיע על ההפסד התפעולי שהצטמצם ל-1.4 מיליון דולר ברבעון, לעומת הפסד תפעולי של 7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2009.



מירלנד מוכרת ומשכירה את נכסיה תמורת רובלים, אך מדווחת בדולרים. משום כך, שינויים בשער החליפין רובל-דולר משפיעים מאוד על תוצאותיה. ברבעון השלישי עמדו הפרשי השער נטו על 4.9 מיליון דולר, והשפיעו על השורה התחתונה. החברה עברה להציג רווח של 427 אלף דולר ברבעון, לעומת הפסד של 2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully