וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות אירופה מתאוששות מהירידה החדה זה ארבעה חודשים; פרנקפורט עולה ב-0.3%

רונית דומקה

17.11.2010 / 11:41

מניות הבנקים הבריטיים רושמות ירידות חדות עקב חשיפתם לאירלנד; ברקליס נופל ביותר מ-7%



בורסות אירופה מתאוששות הבוקר מהירידה החדה זה ארבעה חודשים, בעוד המשקיעים ממתינים לחדשות בנוגע לסיוע אפשרי לאירלנד. פרנקפורט עולה ב-0.3% ופאריס מוסיפה 0.2%. המסחר בלונדון מתנהל בשינויים קלים. מדד יורוסטוקס 600 עולה ב-0.1% לאחר שאתמול צנח ב-2.3%.



שר האוצר של אירלנד, בריאן לניהן, אמר היום כי מחר יפתחו נציגי ממשלת אירלנד במגעים עם הנציבות האירופית, הבנק המרכזי של אירופה וקרן המטבע הבינלאומית לגבי סיוע לבנקים באירלנד. דבריו של לניהן נאמרו לאחר שאתמול הצהירו שרי האוצר של גוש היורו כי יכינו סיוע לאירלנד, למקרה הצורך. השרים לא נתנו פרטים לגבי חבילת הסיוע ולא הודיעו על צעדים אחרים לחיזוק האמון בשווקים.



עליות נרשמות במגזר התרופות. מניית רוש עולה ב-1.3% לאחר שהיצרנית הגדולה בעולם של תרופות לטיפול בסרטן הודיעה על תוכניתה לקצץ 4,800 משרות בניסיון לקצץ את הוצאותיה ב-2.4 מיליארד דולר. מניית גלקסו-סמיתקליין עולה ב-2.1% לאחר שיצרנית התרופות הבריטית קיבלה אישור למכירת התרופה החדשה הראשונה שלה לטיפול בזאבת זה יותר מ-50 שנה.



מניותיהם של הבנקים הבריטים הגדולים רושמות ירידות חדות בעקבות חששות בנוגע לחשיפתם הגדולה לאירלנד. מניית ברקליס נופלת ב-7%, מניית רויאל בנק אוף סקוטלנד מאבדת 5.6% ומניית hsbc יורדת ב-4.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully