וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפרון רכשה פעילות נובל סימלס וגייסה 5.2 מיליון דולר בתמורה לכ-49% אחזקות בחברה

יעל פטר

17.11.2010 / 11:49

מבטח שמיר, שבשליטת מאיר שמיר, תשקיע בתפרון 1.3 מיליון דולר ותקבל 600 אלף מניות



חברת מדווחת היום כי חתמה על מספר הסכמים, במסגרתם יושקע בחברה סכום כולל של כ-5.2 מיליון דולר על ידי , קרן רימון וחברת נובל סימלס הקנדית. בנוסף, חברת נובל סימלס תעביר לתפרון את פעילותה בתחום המוצרים ללא תפר. בתמורה לכך תקצה תפרון 49% ממניותיה בחברה.



עבור העברת פעילות נובל יוקצו כ-600 אלף מניות בחברה. כמו כן, נובל, הנשלטת ע"י בני משפחת ליברמן, תשקיע סכום של 2.7 מיליון דולר בתפרון ותקבל בתמורה 1.2 מיליון מניות.



קרן האחזקות מבטח שמיר, שבשליטת מאיר שמיר, תשקיע בתפרון 1.3 מיליון דולר ותקבל 600 אלף מניות. מבטח שמיר מחזיקה כיום 4% מתפרון באופן ישיר ו-14% באמצעות קרן נורפט, שבשליטת שמיר וקרן פימי. חברת רימון, המושקעת כיום בתפרון, תגדיל את אחזקותיה העומדות כיום על כ-5.2% בחברה ותשקיע 1.2 מיליון דולר נוספים בתמורה לכ-570 אלף מניות.







בנוסף מודיעה תפרון כי היא נמצאת במשא ומתן עם הבנקים המממנים לשם הגדלת היקף מסגרת האשראי של החברה בכ-5.2 מיליון דולר, וכן שינוי ועידכון התנאים במסגרת הסכם המימון הקיים.



במסגרת העברת הפעילות של נובל סימלס לתוך תפרון תעביר החברה לתפרון את פעילותה בתחום המוצרים ללא תפר, וכן את מוניטין החברה והזמנות עבודה קיימות ועתידיות של החברה מלקוחותיה. למשפחת ליברמן השולטת בנובל ינתנו אופציות נוספות בכל שנה, בהתאם להתפתחות מחזור המכירות של תפרון.



בשנה הראשונה תקבל נובל סימלס 150 אלף מניות אם מחזור המכירות של תפרון יגיע ל-130 מיליון דולר ו-ebitda של 8%. ב-2012 תקבל נובל 150 אלף מניות נוספות אם מחזור המכירות יעלה ל-150 מיליון דולר. ובשנה השלישית תקבל החברה הקנדית 150 אלף מניות נוספות אם המכירות יעלו ל-180 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully