וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמות השלימה את רכישת נס-פן מחברת ברן תמורת 210 מיליון שקל

יעל פטר

17.11.2010 / 12:01

אמות השלימה אמש את בדיקת הנאותות ולכן מימשה את אופציות הרכישה שניתנו לה



חברת חתמה אמש על הסכם השלמת מכירת החברה הבת, נס-פן, לחברת תמורת 210 מיליון שקל. האופציה לרכישת נס-פן ניתנה באוגוסט השנה לאמות וכעת החברה מממשת אותה.



נכסי נס-פן שיעברו לבעלות אמות הם בין היתר, מתחם הקניות והבידור b7 בבאר שבע המתפרס על פני 23.4 אלף מ"ר, המרכז המסחרי "נווה זאב" בבאר שבע בשטח של 8.2 אלף מ"ר בו יש משרדים ומרפאות וכן מתחם תעסוקה ומשרדים "פארק טק" בבית דגן, המתפרס על פני 19.2 אלף מ"ר וכולל גם 23 אלף מ"ר של שטחי חניונים תת קרקעיים ו-10 אלף מ"ר נוספים של משרדים. שיעורי התפוסה בנכסים אלו הם כ-96.6%.



ההסכם הראשוני במהלכו ניתנו לאמות אופציות לרכישת נס-פן נחתם באוגוסט. כעת, עם השלמת בדיקת נאותות החברה, מימשה אמות את האופציות והשלימה רכישת החברה. החברה שילמה סכום ראשוני של 90 מיליון שקל כתשלום המהווה גם הלוואה לברן.



מנכ"ל ברן, אלי אברמוב, אומר היום כי "עסקת נס-פן אמות הינה עסקה בעלת חשיבות אסטרטגית לברן והיא חלק ממהלך שמבצעת ברן בימים אלו של ריכוז פעילות החברה בתחומי הליבה שלה, הנדסה, תשתיות ותקשורת. הסכום שיתקבל מהעסקה יאפשר לחברה להרחיב ולהגדיל את פעילות החברה בתחומים אלו בישראל ובחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully