וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי עופר רוצה לגייס 23 מיליון שקל לפרימיום - במחיר הגבוה ב-20% ממחיר השוק

ליאור זנו

17.11.2010 / 13:01

החברה תציע 7.8 מיליון מניות המהוות 17% מהונה, במחיר 3 שקלים למניה, יחד עם שתי סדרות אופציה



בוקר לאחר פרסום התשקיף להנפקה ראשונה של חברת חיפושי הגז והנפט החדשה של עופר נמרודי, וגם פרימיום של יולי עופר ונמרוד רינות מודיעה כי תנסה לגייס כסף מהציבור. השלד הבורסאי לשעבר מקווה לגייס לפחות 23.4 מיליון שקל על ידי הנפקת 7.8 מיליון מניות נוספות, המהוות 16.8% מהחברה.



פרימיום, המחזיקה ב-51% משותפות יולי חיפושי גז ונפט, מציעה לציבור 26 אלף יחידות במחיר מינימלי של 900 שקל ליחידה. כל יחידה תכיל 300 מניות, 100 כתבי אופציה מסדרה 2 ו-100 כתבי אופציה מסדרה 3. על פי התשקיף, יעמוד מחיר מניה מינימלי על 3 שקלים והאופציות יינתנו ללא תמורה - גבוה ב-20% ממחיר השוק שלה הבוקר שעומד 2.5 שקל.



בדרך כלל, כאשר מתבצעת הנפקת מניות ובעלי המניות הקיימים מדוללים, יורד מחירה של כל מניה לאחר ההנפקה. הפעם, נראה כי בעלי החברה מקווים להשיג ביקושים שיעלו את מחיר המניה שייקבע במכרז, ככל הנראה בשל האופציות. בינתיים, יורד מחיר המניה בבורסה בכ-4%.



אופציות מסדרה 2 ניתנות למימוש ממועד ההנפקה ועד לסוף יוני 2011 במחיר של 3.45 שקל. אופציות מסדרה 3 גם הן ניתנות למימוש מיום ההנפקה, אך יפקעו בסוף מאי 2013 במחיר מימוש של 3.9 שקל. את ההנפקה תוביל כלל-חיתום של צחי סולטן. ניירות הערך המוצעים אינם מובטחים בחיתום, כך שלחתמים אין התחייבות חיתומית להשלמת הסכום הנדרש.



יולי חיפושי נפט מחזיקה ב-10% משלושת רישיונות החיפוש היבשתיים של גלוב אקספלוריישן, ועשויה להחזיק ב-10% מרישיון שרית היבשתי. עם זאת, עד כה בשותפויות החיפושים טמון הכסף הגדול דווקא בקידוחים בים העמוק. לפני כחודשיים רכשה עופר השקעות של סמי ויולי עופר 50% מ-ipc מבונטאן, השותפה הקנדית המחזיקה ב-13% מרישיונות מירה ושרה הימיים. החלק ברישיונות שהסכימה החברה המשותפת להעביר לפרימיום הינו קטן, ואינו עולה על 1%.



יולי עופר אמר כי "אנו רק בהתחלה ורצים קדימה, יש לנו תוכניות ארוכות טווח וכפי שציינתי בעבר, אנו מתכוננים להיות מעורבים גם בחיפושי גז ונפט בים, בהקדם. יש לנו תוכניות גדולות להשלים ואם וכאשר ננפיק, אני מצפה ומאמין כי מחיר המינימום יעודכן ויהיה גבוה משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully