וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המסחור וזכויות השידור של חיים סבן פותחת שלוחה ישראלית - בניהול האחיין גיל סבן

אופיר בר-זהר

17.11.2010 / 14:13

SABAN Brands מחזיקה בשני מותגים עיקריים - פאוור ריינג'רס ומותג ההלבשה פול פרנק



חברת המסחור וזכויות השידור של חיים סבן saban brands פותחת שלוחה ישראלית. החברה, שאינה קשורה לחברת המדיה של סבן, יוניוויז'ן, עוסקת ברכישה, ניהול ופיתוח של מותגי בידור בינלאומיים ומקומיים על מנת להפיק מהם רווח, הן ממכירת זכויות השידור והן מזכוית מסחור למרצ'נדייז וכו'. את השלוחה הישראלית ינהל גיל סבן, אחיינו של חיים, אשר שימש בעבר כאחראי על פעילות חו"ל בחברת הפתרונות הסלולריים מובלין וכמנהל הקריאייטיב שלה, ולפני כן עסק בנושא השת"פים והתוכן השיווקי בערוץ הספורט.



סבן ברנדס הצהירה בעבר על כוונתה להשקיע עד חצי מיליארד דולר ברכישת מותגים. נכון לעכשיו מחזיקה החברה בשני מותגי עיקריים - סדרת הטלוויזיה פאוור ריינג'רס ומותג ההלבשה פול פראנק עם סמל הקוף. לפי הודעת סבן, "החברה בישראל תתמקד בפיתוח השוק המקומי, אסטרטגיה ושיווק המותגים הבינלאומיים ותפעל להבאת מותגים בינלאומיים נוספים לישראל. החברה תספק מגוון שירותים הכוללים פיתוח מותגים, ניהול המותג המסחרי ושמירה על זכויות יוצרים ואכיפה, פיתוח קמעוני, הרחבת המותג וקשר עם יצרנים וקמעונאים נוספים".



מנכ"ל saban brands israel גיל סבן אמר כי "הקמתה של החברה בישראל היא התחלה של פעילות ענפה בעולם מותגי הבידור. בכוונתנו לאתר ולייצג מותגים איכותיים. אנו פועלים היום מול מספר גורמים לקראת השקת המותגים פאואר ריינג'רס ופול פרנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully